در نشستی با حضور امام‌جمعه و فرماندارمیبد و مدیرکل راه و شهرسازی استان وجمعی از مسئولین در خصوص حل‌وفصل برخی از پروژه‌های حوزه راه و شهرسازی این شهرستان بحث و تصمیم‌گیری شد.
 

 

به گزارش روابط عمومی فرمانداری میبد، فرماندارمیبد هم با قدردانی از همکاری و پشتیبانی اداره کل راه و شهرسازی استان از پروژه‌های راه این شهرستان گفت: باوجود همه محدودیت‌ها و تن گاه‌های مالی و اعتباری، اداره کل راه و شهرسازی استان در دو سال گذشته همکاری خوبی را با شهرستان داشته است.

حسین فلاح در ادامه مسیر ورزنه به ندوشن را یکی از راه‌های اصلی و راهبردی استان عنوان کرد و افزود: جاده وزنه –ندوشن از مسیرهای راهبردی و مقرون‌به‌صرفه است که برای زیرسازی و آسفالت این مسیر نیازمند حمایت و کمک استان هستیم.

وی زیرسازی و آسفالت مسیر میبد به دانشگاه علمی کاربردی به طول هزار و 800 متر را از دیگر پروژه‌های این شهرستان عنوان کرد و خواستار همکاری اداره راه و شهرسازی شد.

فلاح تعریض جاده راه‌آهن و روشنایی پل خورشید تا میدان آیت‌الله خامنه‌ای‌ را هم از طرح‌های شایسته و درخور تحسین خواند و افزود: برای اجرای جدول گزاری و روشنایی این طرح‌ها هم که

بخشداری مرکزی، دهیاری، واحدهای صنعتی و شهرداری نگاه خوبی داشتند به همکاری راه و شهرسازی نیاز داریم.

فرماندارمیبد با اشاره به پروژه مصلی بزرگ آیت‌الله اعرافی هم گفت: این پروژه به‌عنوان یک مجتمع بزرگ فرهنگی مذهبی و ورزشی یکی از پروژه‌های مهم کشوری تلقی می‌شود که برای حل برخی از مسائل و مشکلات آن نیاز به حمایت داریم.

جلوگیری از زمین‌خواری، تعین تکلیف زمین‌های پیرامون کشتارگاه، زیرسازی و آسفالت بلوار رسالت بفروئیه به‌عنوان شاهراه ارتباطی میبد بفروئیه از دیگر مباحثی بود که در این نشست بر آن‌ها تأکید شد.

مدیرکل راه و شهرسازی استان هم با تشریح برخی از محدودیت‌ها و کمبود اعتبارات مالی در جهت تأمین قیر و آسفالت تعریض راه‌های ارتباطی مناطق روستایی و شهری و بلوار رسالت، راه‌آهن و روشنایی پل خورشید و جدول گزاری این مسیر قول مساعدت داد.

رضایی گفت: تأمین روشنایی پل خورشید در دستور کار قرار دارد و برای جدول گزاری این مسیر هم اداره راه و شهرسازی 150 میلیون تومان اختصاص می‌دهد.

در پایان این نشست امام‌جمعه میبد با اهداء لوح یادبود و قرآن از تلاش‌های رضایی مدیرکل راه و شهرسازی قدردانی کرد.










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا