نخستین جلسه ی هم اندیشی کتابداران شهرستان خاتم در سال 94 با حضور سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست ،رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان و کتابداران شهرستان در کتابخانه عمومی کرخنگان این منطقه برگزار شد. 

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست در این نشست طی سخنانی با اشاره به نقش فرهنگ در توسعه جوامع بشری ،خاطر نشان کرد: رسیدن به توسعه پایدار تنها از طریق توسعه فرهنگی امکان پذیر است.

  اکبر رنجبراز کتابداران به عنوان جهادگران عرصه  فرهنگ و مطالعه نام برد و افزود: تلاش و کوشش این قشر زحمتکش جامعه در رونق فعالیت های عرصه فرهنگ غیر قابل انکار است.

وی همچنین خواستار تعامل و همکاری هر چه بیشتر کتابداران و اداره کتابخانه های شهرستان  با اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی در موضوع فرهنگ مطالعه شد. 

در ادامه جلسه، سید عباس طباطبایی رئیس اداره کتابخانه های عمومی شهرستان ضمن تقدیر و تشکر از تعامل خوب و سازنده سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی مروست  با اداره کتابخانه ها ی خاتم، به ذکر فعالیت های انجام شده در سال 93 از جمله تهیه نقشه برای کتابخانه شهید صدوقی مروست و کتابخانه چاهک پرداخت و ابراز خرسندی کرد: این تعامل سازنده  منجر به نتایج ارزشمندی برای فرهنگ این   منطقه  خواهد شد.

درپایان هر یک از کتابداران نظرات، انتقادات، پیشنهادات ونظرات خود رابیان نمودند. 

بعد از اتمام جلسه، کتابداران به همراه آقای رنجبر رئیس اداره فرهنگ  و ارشاد اسلامی  مروست از کتابخانه عمومی کرخنگان، از منطقه تفریحی و گردشگری کر کرخنگان دیدن نمودند. 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا