سعید فتحی سرپرست یزد فردا طبس / با عنایت به برگزاری کنگره ملی امامزادگان با محوریت حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در مهرماه سال جاری در شهرستان طبس، مديرعامل و معاونت فرهنگي موسسه با معاونت فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه كشور دیدار نمودند.
بنا به گزارش روابط عمومی موسسه، در اين ديدار كه مدير كل و معاون فرهنگي اوقاف و امور خيريه استان خراسان جنوبي حضور داشتند، ابتدا حضرت حجت الاسلام و المسلمين گرايلي مديركل اوقاف و امور خيريه خراسان جنوبي گزارشي از اقدامات انجام شده در سطح استان خاصه برگزاري جلسات هماهنگي و تعامل با مسئولين استاني و نشست خبري با اصحاب رسانه و جرايد ارائه کرد.
در ادامه سپهریان مديرعامل آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و زیارتگاه شهید مدرس(ره) تلاش هاي انجام شده از سوي معاونت فرهنگي سازمان و مدير كل اوقاف خراسان جنوبي در برگزاري هر چه بهتر كنگره را ستود و افزود الحمدلله با تعامل و هم افزایي خوبي كه در سطح كشور، استان و شهرستان فراهم شده ان شاالله شاهد برگزاري مطلوب و رضايت بخش كنگره ملي امام زادگان با محوريت حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) در تاريخ های سيزدهم و چهاردهم مهرماه در شهرستان طبس خواهیم بود.
 ایشان از انجام اقداماتي همچون رونمايي از تمبر كنگره، دعوت از مدعوين، پژوهشگران، سخنرانان برجسته مراسم افتتاحيه و اختتاميه، شعرا، دريافت پيام از مراجع تقليد و بطور كلي آمادگي شهرستان و استان برای ميزباني شخصيت هاي برجسته كشوري و برگزاري هر چه باشكوه تر كنگره ياد كرد و افزود خوشبختانه با تمديد زمان برگزاري كنگره اميدواريم زمينه شركت پژوهشگران بيشتري در فراخوان مقالات فراهم شده باشد.
 سپهریان از همراهي و تشريك مساعي خوب دبيرخانه شوراي عالي فرهنگي آستان قدس رضوي و موسسات فرهنگي ياد كرد و اعلام نمود انشاالله با تهيه ويژه نامه خاص و توزيع از طريق روزنامه وزين قدس بتوانيم اذهان مردم را به سوي امام زادگان جلب و در جهت معرفي هر چه بيشتر آستان مقدس حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) گام هاي موثري برداريم.
سپس حضرت حجت الاسلام و المسلمين شرفخاني معاونت فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه کشور ضمن  خوش آمد گويي به حاضرين از تلاش و اقدامات صورت گرفته توسط مدير عامل و معاون فرهنگي آستان مقدس حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) و همچنين مدير كل اوقاف و امور خيريه استان خراسان جنوبي تشكر و موكداً به كارشناسان سازمان سفارش نمود برابر زمان تعيين شده بايستي مقالات توسط هيأت علمي ارزيابي و مقالات برتر ويرايش و جهت چاپ به صورت كتاب در دستور كار قرار گيرد.
ایشان دريافت پيام از مراجع تقليد و دعوت از سخنرانان افتتاحيه و اختتاميه، تهيه تنديس كنگره، دعوت از مجری برتر كشوري و شعراي بنام سطح كشور، تهيه تيزر تبليغاتي و پخش از شبكه هاي سراسري و تهيه مستند از آستان حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) را از جمله مواردي برشمرد كه بايد تمهيدات آن فراهم گردد.
معاونت فرهنگي سازمان اوقاف و امور خيريه کشور اظهار اميدواري كرد با همدلي و همزباني كه امروز بين سازمان و آستان مبارك حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) فراهم گرديده ان شاالله شاهد اجراي كنگره به نحو مطلوب و فراخور شأن و منزلت امام زاده در شهرستان طبس باشيم.
در پايان فروزان معاون فرهنگي آستان مبارك حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع)، معاون فرهنگي اداره كل اوقاف و امور خيريه و ساير كارشناسان سازمان اوقاف اقدامات انجام شده تا كنون را گزارش و اظهار اميدواري كردند انشاالله در فرصت باقيمانده با تلاش مضاعف در جهت تحقق وظايف محول شده اقدامات لازم صورت خواهد گرفت.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا