سعید فتحی سرپرست یزد فردا طبس / سپهریان مدير عامل آستان حضرت حسين بن موسي الكاظم(ع) و زيارتگاه شهيد مدرس(ره) با جناب آقاي خوراکیان ديدار و انتصاب ايشان را به سمت مدیرعامل موسسه فرهنگی قدس تبريك گفت.
بنا به گزارش روابط عمومي مؤسسه، در اين ديدار سپهريان مديرعامل مؤسسه ضمن تقدیر از مساعدت های موسسه فرهنگی قدس در انعکاس تصویری و خبری فعالیت های مجموعه در روزنامه وزین قدس در طول سال بویژه دهه نورانی کرامت به ارائه گزارش اجمالی از روند برگزاری کنگره ملی امامزادگان با محوریت حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) و همکاری سازمان اوقاف و امور خیریه کشور در مهرماه سال جاری در شهرستان طبس پرداخت و اظهار داشت تا کنون 180 مقاله به دبیرخانه کنگره ارسال شده که توسط هیات داوران بررسی و مقالات برتر در کتاب ویزه کنگره چاپ خواهد شد.
ایشان ضمن دعوت از آقای خوراکیان جهت شرکت در کنگره، از ایشان درخواست کرد ضمن مصاحبه با شخصیت های مختلف، توزیع ویژه نامه در حال تدوین مخصوص کنگره، اعزام خبرنگاران، معرفی خدمات گسترده آستان قدس رضوی در منطقه و ... این برنامه ملی تحت پوشش مناسب قرار گیرد.
خوراکیان مدیر عامل موسسه فرهنگی قدس از حضور مدیرعامل و معاونت فرهنگی موسسه تشکر و از خدمات آستان حضرت حسین بن موسی الکاظم(ع) در شهرستان طبس، زیارتگاه شهید آیت الله مدرس(ره) در شهرستان کاشمر و نمازخانه های میان راهی امام رضا(ع) که با مدیریتی تحول گرا و انجام فعالیت های فرهنگی و تسهیلات فراهم شده شاهد استقبال روز افزون زائران حضرت علی بن موسی الرضا(علیه السلام) از این مجموعه های فرهنگی می باشیم تقدیر کرد.
ایشان در پایان در خصوص همکاری در پوشش مناسب کنگره قول مساعد داد. ق
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا