با سلام

سه سال یازده ماه و 4 روز قبل  فردائیان بعد از دوماه فعالیت  آزمایشی در دنیای مجازی  و شناسایی تعدادی همراه اولیه  و ارسال اولین خبر پایگاه خبری تحلیلی یزدفردا  با صفحه ای بدون متن و سفید به عنوان اولین خبر ی که حاوی هیچ چیز و همه چیز بود حضورش را در عرصه اطلاع رسانی استارت زد .

اگر به خبر دوم سایت یزدفردا که راه اندازی سايت اطلاع رساني يزد فردا بود سری بزنیم قطعا خواهیم دید که فردائیان آمده بودند تا با کمک تمامی علاقمندان به فردای بهتر در كنار كابینه هفتاد میلیونی رئیس جمهور یك سایت اطلاع رسانی چند صد هزار نفری را تشكیل دهندو با هدف  گفتگو ی تمدنهابا تکیه بر گفتگوی انسانها حرکت خود را آغاز نمایند .

یکی از دوستان یزدفردا دوبیت شعر را به دوستانمان هدیه نمود که با عنوان هديه هديه در خبر هشتم یزدفردا منتشر شد که به این مضمون بود :

 ديـديم درزمــانه کـه هــرچـيزبگـذرد صبح وصال وشام غم انگيز بگذرد  
 عمری به جرم دوستی دوست سوختيم  آسوده خـاطريم کـه اين نيز بگـذرد

به هر صورت با تلاش تمامی فردائیان این سه سال یازده ماه و 4 روز گذشت و روز به روز با عدم تکرار اشتباهات و تقویت نقاط مثبت ادامه دادیم .

یزدفردا  بعد از انتخابات نهمین دوره ریاست جمهوری ایران و شروع به کار دولت نهم در عرصه اطلاع رسانی فعالیت خود را آغاز نمود و با اولویت انتشار اخبار استان یزد توانست انعکاس دهنده نظرات موافق و مخالف دولت و همچنین انتقادات و عملکرد های دولت باشد .

در زمان شروع به کار رسمی یزدفردا ، مهندس کلانتری استاندار یزد بود و احمدی نژاد رییس جمهوری ایران و مدیرانی که سالها در سنگر مدیریت استان و کشور   به هموطنان خود خدمت کرده بودند در پست های خود مشغول به فعالیت بودندوکم کم جای خود را به برادران و همکاران خود داده تا این گفته مولا که فرموده بود "اگر این پست ها ماندنی بود به من و تو نمی رسید "عینی تر شود .

و همکاران ما محدود و اخبارمان نیز بالطبع محدودتر از امروز  ، با حضور همکاران  جدید در یزدفردا و همچنین فردائیانی  که با حضورشان و انتشار مطالب ونظراتشان در این سایت ،همکاران ما را به ادامه راه مصمم تر کردند .

به هر حال به پایان چهارمین سال حضور نزدیک می شویم و برخود لازم می دانیم از تمامی دوستانی که خالصانه و صادقانه ما را یاری داده و عضویت در خانواده فردائیان را با تمامی مشکلاتش پذیرفته اند و همچنین خبرنگارانی که با کمترین توقع  فردائی بودن خود را ثابت نمودند ،تشکر نماییم. افراد متخصص و دلسوزی که با گمنامی و با هدف اعتلای نام ایران تلاش کردند.

از دوستان زیادی که با دریافت کد امنیتی و ارتباطی با نام و یا بی نام در به روز نگهداشتن یزدفردا همراه ما بوده اند خاضعانه تشکر کرده و همراهی دوستانی که طی این چهار سال به صورت دائمی با ما بوده و هرگز نامی از آنها در هیچ صفحه ای از 17793 صفحه منتشر شده یزدفردا برده نشده و افتخار گمنامی در همراهی با شما را داشته و دارند ارج می نهیم .

و ارج می نهیم حمایت تمامی مدیران فرهنگی و غیر فرهنگی استان و همچنین نمایندگان مردم در مجلس و شوراهای شهر و روستا و ائمه محترم جمعه و جماعت استان که با حمایت های معنوی خود زمینه حضور پررنگ در عرصه اطلاع رسانی را برای فردائیان محیا کرده و می کنند . 

و به صورت خاص ارج می نهیم حمایتهای ارزشمند مدیر فرهنگی ارشاد استان را که با حمایتهای معنوی  و راهنمائی های خودما را در نزدیک شدن به ایده آل های اطلاع رسانی یاری نموده و قطعا تداوم و هدفمند شدن حمایتهای این نهاد مسئول  از رسانه های اطلاع رسانی   باعث خواهد شد تا در جنگ های رسانه ای  نظام مقدس جمهوری اسلامی سربازان مسلح و قدرتمندی را در اختیار داشته باشد و البته مردمی  بودن سربازها  قدمی است در جهت تحقق  تشکیل ارتش بیست میلیونی امام خمینی .  

 
 مهندس میلاد راستیان جوان سخت کوش و پرتلاشی که بدون در نظر گرفتن مختصات جغرافیایی زادگاهش و تنها با صرف نمودن فعل خواستن در طراحی و پشتیبانی فنی سایت یزدفردا از ابتدا تا کنون بدون هیچ چشم داشتی ،صادقانه وخالصانه  این سایت را به روز نگه داشته و در جهت ارتقاء آن نیز با توجه به هماهنگی به عمل آمده در حال طراحی پرتال جدید سایت می باشد.

 قطعا نظرات شما فردائیانی "که در طول این چهارسال با حضور مستمر  خود یزدفردا را زنده نگه داشته و یزدفردا حیات خود را مدیون حضور شماست " در طراحی و راه اندازی پرتال جامع و کاملی که تمام نیازهای فردائیان در آن دیده شده  باشد ،مد نظر قرار خواهد گرفت و امید می رود همچو گذشته ما را از نظرات راه گشایتان محروم ننمایید و در ایجاد پرتالی کامل و جامعی که   تمامی نیازهای احتمالی کاربران در آن دیده شده  و بتواند در آینده خانه اول فردائیان در دنیای مجازی  ونمونه کاملی از یک پرتال  ایرانی که فردائیان بتوانند با استفاده از آن اطلاعات  خود اعم از نو آوری ها و انتقادات سازنده و همچنین  خبر های پیروزی های ایرانیان در تمامی زمینه های علمی ،فرهنگی ،ورزشی،اجتماعی و سیاسی  را به گوش جهانیان برساند .

نظرات سازنده خود را جهت طراحی جدید سایت می توانید مستقیما به آدرس :info@yazdfarda.com  ارسال تا در اختیار مهندس راستیان جهت  طراحی جدید سایت  قرار گیرد .

 و اصل مطلب :

از نیمه دوم سال 87 و همچنین ابتدای سال 88 تا کنون به دلیل حضور گسترده  فردائیان که خود باعث دلگرمی و مصمم تر شدن همکاران  ماست ، با مشکلات عدیده ای در ارائه خدمات به فردائیان بودیم (که برخود لازم می دانیم ضمن عذرخواهی گزارشی از پیگیری های صورت گرفته توسط همکارانمان را ارائه نماییم)   و در نهایت منجر به عدم پشتیبانی فنی توسط سرور خارجی محل استقرار سایت شد و طی چند روز گذشته یزدفردا به صورت کاملا تعطیل در آمد که با توجه به پیگیری های صورت گرفته توسط فردائیانی که همیشه و در همه حال در به روز بودن یزدفردا یار و همراه ما بوده اند مشکل سرور محل استقرار سایت  با همکاری گروه پیشگامان کویر یزد که از افتخارات استان در زمینه فن آوری و اطلاعات می باشند وخصوصا عنایت ویژه مهندس عاقلی مدیر عامل شرکت پیشگامان امن افزار  و آقایان اشرف زاده و محمدی  از کارشناسان این  گروه  یزدفردا با انتقال از سرور خارجی و استقرار به سرور گروه پیشگامان  توانست بعد از چند روز تعطیلی  کامل مجددا   به روز شود .

شورای سرپرستی یزدفردا بر خود واجب می داندضمن تشکر از تلاش شبانه روزی و صادقانه آقای میلاد راستیان مدیر فنی سایت یزدفردا  و همکارانشان،  از تلاشها و پیگیری  آقای مهندس حسینی  وهمچنین دوستان و همکاران گروه پیشگامان کویریزد آقایان مهندس عاقلی ،مهندس اشرف زاده ،مهندس محمدی  و تمامی کسانی که با تلاش صادقانه خود در ساعات غیر اداری در جهت تامین امکانات  فنی، اختصاص  فضای مورد نیاز در سرور پیشگامان کویر یزد سعی نموده و انتقال  سایت به سرور جدید را در کمترین زمان ممکن مقدور کردند تشکر نموده برای  عزیزان آرزوی توفیق روز افزون داریم .

  برخود لازم می دانیم از تمامی افراد حقیقی و حقوقی که طی چهارسال فعالیت یزدفردا و انتشار 17793 مطلب  در یزدفردا گاها توسط فردائیان مورد نقد قرار گرفته و با سعه صدر وبزرگ منشی خود لغزش های احتمالی را متذکر شده و ا با پاسخ های مستدل خود در جهت تنویر افکار عمومی  اقدام نموده اند تشکر نماییم .

 در پایان با توجه به موقعیت حسا س کنونی و نیاز نظام جمهوری اسلامی و ایران اسلامی به رسانه های قدرتمند و متعهد امید واریم مسئولین نظام و فرهنگی در جهت حمایت از رسانه ها تلاش کنند  هر چند که طی چهار سال گذشته مسئولین فرهنگی استان  همکاران ما را بارها مورد تفقد و حمایتهای معنوی خود قرار داده اند اما در آینده ای نه چندان دور  مشکلات مالی رسانه های مجازی  را قطعا به سوی خاموشی سوق خواهد داد .

 ديـديم درزمــانه کـه هــرچـيزبگـذرد صبح وصال وشام غم انگيز بگذرد  
 عمری به جرم دوستی دوست سوختيم  آسوده خـاطريم کـه اين نيز بگـذرد

شورای سرپرستی یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا