وارده به یزدفردا :چندی  پيش در حركتي مثبت و ارزنده در شهر و استان يزد شاهد آغاز شروع طرحي آموزشي توسط يكي از شركتها و با حمايت بخش دولتي (سازمان فني حرفه اي يزد - بانك ملت – سازمان فاوا شهرداري يزد) و حمايت بخش خصوصي (گروه پيشگامان كوير) با عنوان آموزش 30 هزار شهروند الكترونيك در يزد با تبليغات گسترده و همايش ويژه اي در اين خصوص بوديم .
چند ماهي از اين موضوع و شروع حركت مثبت گذشته است اينكه چند نفر آموزش ديده اند؟ (اسامي - مشخصات) آمار متقاضيان؟(اسامي - مشخصات) تاثيرات اين آموزشها؟

 در صورتيكه  این موارد و موارد ديگر توسط دست اندكاران و مجريان بصورت دقيق ،  واقعي  وشفاف اطلاع رساني شود .قطعا مي تواند  براي حركتهاي بعدي و مشابه تاثير گذار باشد .
اميد آنكه آموزش 30 هزار شهروند يزدي و توانمند سازي آنها در استفاده از فناوري اطلاعات و خدمات آن در واقعيت تاثير قوي و مثبت و مناسب داشته و مستمر باشد. 

به این خبر با دقت توجه نمایید :

افتتاحیه نخستین دوره آموزشی شهروند الکترونیکی برای آموزش سی هزار نفر از شهروندان یزدی


 

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد طی مراسمی با حضور اکبرنژاد مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای ، جوانمردی سرپرست بانک ملت یزد ، معاونین ومدیران دستگاههای اجرایی استان ، مدیر گروه شرکت خدمات اینترنت و رایانه پیشگامان کویر ، رئیس نظام صنفی رایانه استان وجمعی از دانشجویان رشته های اقتصاد وحسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد نخستین دوره آموزشی شهروند الکترونیکی به مدت 10 ساعت در محل تالار غدیر مرکز امام حسین (ع) شماره 2 یزد برگزار شد.

 

بنابرهمین گزارش مجری برگزاری دوره های آموزشی برای آموزش این دوره به  30 هزار نفر از شهروندان یزدی شرکت تعاونی ، آموزشی پژوهشی رشد آفرینان یزد می باشد که با همکاری گروه پیشگامان کویر ، بانک ملت  و شهرداری یزد نسبت به برگزاری این دوره ها اقدام نموده است  و در ابتدای مراسم افتتاحیه اکبرنژاد مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای استان  ضمن خیرمقدم به حاضرین با اشاره به قرن حاضر و دنیای ارتباطات امروز به ضرورت آموزشی شهروندان تاکید نمود و خواستار مشارکت و همدلی کلیه مسئولین و دستگاههای استان برای برگزاری هر چه بهتر و با کیفیت تر این دوره ها شد .

 

 

در ادامه جوانمردی سرپرست بانک ملت استان زمان انجام خدمات ارائه شده توسط بانکها به مردم را از طریق حضور در بانک و استفاده از خدمات نوین الکترونیکی بانکی غیر قابل مقایسه دانست و تلاش برای آموزش شهروندان برای استفاده از خدمات  نوین و الکترونیکی بانک را  نوعی سودآوری اقتصادی برای مردم و بانک برشمرد.

 

 

سپس مهندس قمی رئیس نظام صنفی رایانه استان در خصوص مشکلات به وجود آمده در خصوص ارائه خدمات اینترنتی سخنانی را بیان نمود و خواستار تلاش هر چه بیشتر مسئولین وعامه مردم  برای به روز شدن خدمات نوین در کشور شد .

 

 

این روابط عمومی می افزاید: مدیر گروه پیشگامان کویر نیز که در این طرح آموزشی مشارکت نموده است برای برگزاری هر چه بهتر این آموزشها اعلام آمادگی نمود.

 

 

گفتنی است اولین دوره آموزشی پس از مراسم افتتاحیه در محل تالار غدیر مرکز شماره 2 یزد با حضور دانشجویان رشته های اقتصاد و حسابداری دانشگاه آزاد اسلامی واحد یزد به مدت 10 ساعت برگزار شد و در پایان به قبول شدگان در آزمون تائیدیه مهارت آموزش فنی و حرفه ای اعطا گردید.

 

 

 


افتتاحیه نخستین دوره آموزشی شهروند الکترونیکی برای آموزش سی هزار نفر از شهروندان یزدی


http://www.yazdtvto.ir/home/tabid/855/ctl/Details/mid/1765/ItemID/52/Default.aspx


یزدفردا

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا