یزدفردا"نخستین کارگاه آشنایی با روش های اجرایی طرح عفاف و حجاب در مهریز با حضور  بیش از 80 نفر از مدیران و عوامل اجرایی دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد برگزارشد

دکتر میرمحمدی از حجاب و عفاف بعنوان رکن اصلی در نظام اسلامی یاد کرد و گفت: یکی از محورهای زندگی قرآن است که در آن به اصل حجاب و عفاف تأکید فراوان شده است .

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی گفت: باید مسئولین تا حدامکان مسائل شرعی حجاب و عفاف را مورد توجه قرار دهند .زارعزاده فرماندار مهریز هم گفت : انقلاب اسلامی مانند شجره طیبه ای است که در جهت حفظ عفاف تأکیدات فراوان دارد لذا در اجرای آن باید مسئولین پیشتاز باشند و لازمه آن شناخت تهدیدات است .
حجت الاسلام خراسانی معاون دفتر نهاد مقام معظم رهبری در دانشگاه شهید صدوقی یزد گفت :‌حجاب عنصر خانواده است .در ادامه این کارگاه، 5 کار گروه تخصصی تشکیل شد . شرکت کنندگان در این کارگروهها راهکارهای عملی درخصوص حجاب و عفاف و ترویج آن در جامعه را مورد بررسی و در پایان کارگاه موارد بررسی شده ارائه گردید.
اجرای طرح تکریم ارباب رجوع ، جداسازی ارائه خدمات خانمها و آقایان، اختصاص دو واحد درس مهارتهای زندگی با رویکرد حجاب و عفاف ،‌جلسات گفتمان حجاب و عفاف، تشکیل کمیته ادارات و نهادها، برگزاری دوره های آموزشی کارکنان ،‌برگزاری مسابقات کتابخوانی، تشویق و ترغیب کارکنان فعال درعرصه فرهنگی و تهیه بروشورها و نشریات و تولید آثار فرهنگی و هنری از مهمترین برنامه های دانشگاه در اجرای طرح حجاب و عفاف در سال جاری می باشد که توسط دکتر لطفی بیان شد
 زارعزاده فرماندار مهریز نیز در این کارگاه اظهار داشت   : انقلاب اسلامی مانند شجره طیبه ای است که در جهت حفظ عفاف تأکیدات فراوان دارد لذا در اجرای آن باید مسئولین پیشتاز باشند و لازمه آن شناخت تهدیدات است . .

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا