سرمربی تیم والیبال پیشگامان:برای برد به مصاف تیم تبریزی می رویم

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر یزد گفت: با صحبت هایی که با بازیکنان تیم داشته ایم به آمادگی روحی خوبی رسیده ایم و برای برد به مصاف تیم تبریزی می رویم.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان عباسعلی میرحسینی با اشاره به اینکه می بایست جایگاه تیمش را در جدول ساماندهی کند افزود: رتبه دهم به هیچ وجه شایسته تیم پیشگامان نیست و ما برای برد به زمین مسابقه خواهیم رفت تا جایگاه تیم را بهبود دهیم.

وی ادامه داد:بازی های فشرده ای پیش رو داریم و این فشردگی بازی ها به آمادگی تیم ها و زمان ریکاوری لطمه می زند.

وی با اشاره به اینکه شیرود قربانی بازیکن مصدوم این تیم به بازی شهرداری تبریز خواهد رسید تصریح کرد: شیرود یکی از مهره های اصلی تیم ماست و با تلاشی که پزشک تیم صورت داد این بازیکن در مصاف با شهرداری تبریز به میدان خواهد رفت.

سرمربی تیم والیبال پیشگامان کویر تاکید کرد: همه تلاشمان را خواهیم کرد تا در پایان مسابقات رده ای در شان تیم پیشگامان و استان یزد به دست آوریم.

میرحسینی خاطرنشان کرد: تیم والیبال شهرداری تبریز تیم خوبی است و در حال حاضر رتبه چهارم لیگ را تصاحب کرده ولی هیچگاه جایگاه تیم ها برای ما ملاک نبوده و مابازی خودمان را ارائه داده ایم.

وی در پایان گفت:امیدواریم هواداران تیم با حضور در سالن مسابقه به کمک تیم ما بیایند چراکه بخش اعظمی از مسابقات والیبال به جو سالن و تشویق تماشاگران بر می گردد.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا