زبان دراز هفته نامه آيينه يزد

مي‌خواهم از اين هفته جدي بنويسم از بس طنز نوشتم اگر روزي دوستان آگهي فوت و تاريخ برگزاري مجلس ترحيم حقير هم مشاهده و رويت نمايند باور نمي‌كنند. به جان خودم قسم بايد غريب و تنها بدون بدرقه راهي ديار آخرت شوم. مي‌پرسيد چرا! چون دوستان لبخندي زده و مي‌گويند: اين هم طنز است و زبان‌دراز سركارمان گذاشته است!
امتحانش مجاني است خدا نكند بعد صدوبيست سال. ..!!
حالا از اين هفته جدي و با كسي هم شوخي نداريم.
خوانندگان مستحضريد صداهاي ماندگار افراد بزرگ را «ناسا» موسسه فضايي آمريكا ضبط و در كهكشان پخش مي‌كند! يا براي فضائيان ماوراي زمين در آينده نگهداري مي‌كنند! ما هم شنيده‌ايم كه اين حرف‌ها را زده‌اند«گناهش گردن گوينده»‌. يكي از صداها صداي بعضي از مقامات آموزش و پرورش و تكرار جمله طبقه‌بندي معلمان، رتبه بندي معلمان و پرداخت ديون و معوقات است حتماً ‌مي‌پرسيد: پس بازنشستگان چه؟ چه ندارد هيچي!‌
عليرغم اينكه بعضي از شاغلان فعلي دولت سال‌ها پيش بازنشسته شده‌اند و مشاوران ايشان، معاونان بزرگوارشان هم دو بار كيلومتر اشتغالشان صفر شده و يك كلمه از بازنشسته سخن نمي‌گويند.
راست هم مي‌گويند چون بالاي حكم عزيزان نوشته شده است سازمان بازنشستگي!!
حق هم مي‌گويند اين بود مقاله علمي اين زبان‌دراز سراپا تقصير شما تائيد نمي‌كنيد جدي گفتم!! اما‌ ولي قضيه را جدي بگيريد براي اينكه اطمينان حاصل كنيد صحت و سقمش را تلفني از گردانندگان آيينه بپرسيد آنها با كسي شوخي ندارند.راستي بازنشستگان كه كلاهشان پس معركه است!

زبان دراز

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا