یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : جانشین فرمانده انتظامی استان یزد  گفت: رسیدگی به مطالبات و خواسته های قانونی مردم از اولویت های کاری پلیس است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا : صبح امروز و به مناسبت دومین روز از هفته ناجا ملاقات عمومی جانشین انتظامی استان یزد با شهروندان در دفتر نظارت همگانی 197 پلیس این استان برگزار شد.

سرهنگ "عطاءا... احمدی" در حاشیه این دیدار ضمن اشاره به مراجعه شهروندان به سامانه 197 و همچنین تماس تلفنی با این مرکز گفت: سامانه 197 با حضور کارشناسان پلیس و تلفن گویای 197 در هر لحظه از شبانه روز آماده دریافت انتقادات، پیشنهادات و گزارشات مردمی پیرامون عملکرد پلیس است.

وی با اشاره به برگزاری ملاقات حضوری پلیس استان یزد با شهروندان خاطرنشان کرد: با برنامه ریزی های به عمل آمده، هر دو هفته یکبار فرمانده یا جانشین انتظامی استان یزد در این مرکز حضور پیدا کرده و ضمن دیدار نزدیک با شهروندان، به مشکلات و خواسته های قانونی آنها پیرامون موضوعات و مسائل انتظامی رسیدگی می کنند.

سرهنگ احمدی افزود: ماهیانه بین 150 تا 180 تن از شهروندان با مراجعه به این مرکز و درخواست ملاقات حضوری خواسته ها و مشکلات خود را مطرح می کنند و آمارها نشانگر این است که 80 درصد از مراجعه کنندگان مشکلاتشان مرتفع شده است.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه یادآور شد: رسیدگی به مطالبات و خواسته های قانونی مردم از اولویت های کاری پلیس است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا