فرماندار بافق، در مراسم صبحگاه مشترک نیروی انتظامی شهرستان ،ولايي بودن و مردمي بودن را رمز اصلي و مهمترين شاخصه نيروي انتظامي ايران دانست.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري بافق ؛ همزمان با نخستين روز از هفته نيروي انتظامي صبحگاه مشترك نيرو هاي نظامي و انتظامي شهرستان بافق با حضور امام جمعه ، فرماندار ، فرماندهان نظامی و انتظامی و جمعي از مسئولان بافق در محل ستاد نیروی انتظامی شهرستان برگزار شد.

در ابتدای این مراسم سرهنگ فرهاد بيگلري فرمانده انتظامی شهرستان بافق ضمن عرض خیرمقدم به حاضرین و مسئولین، با اشاره به شعار هفته ناجا در سال94 که " اقتدار پلیس، همدلی و همزبانی، امنیت و آرامش" است گفت: امنیت یک مثلث سه ضلعی است که یک ضلع آن پلیس، یک ضلع آن مردم و ضلع دیگر آن دستگاه ها اجرایی و ارگانهای دولتی است که با کمک و همکاری و همیاری این سه ضلع است که امنیت برقرار خواهد شد.

حجت الاسلام سيد جواد سليماني امام جمعه بافق در اين آيين ضمن تبريك هفته نيروي انتظامي از نيروي انتظامي و پليس به عنوان يك دژ محكم در برابر تهديدات دشمن و ناملايمات جامعه ياد كرد و گفت : نيروي انتظامي زينت دولت است ، رفتار و عكس العمل نيروي انتظامي باعث امنيت ، رفاه و آسايش در دولت و جامعه مي شود.

فرماندار بافق ضمن تبريك هفته ناجا و تسليت جان باختگان جمعي از حجاج كشور در سرزمين منا ، نيروي انتظامي را مظهر اقتدار و امنيت كشور و منطقه خواند و خاطرنشان کرد: شادی و نشاطی که در آحاد مردم وجود دارد به نوعی مربوط به تلاش های بی دریغ عزیزان نیروی انتظامی می باشد و این امنیت و نظم بخاطر انجام وظيفه ايشان مي باشد.

سيد مهدي طلايي مقدم؛ ولايي بودن ،اسلامي بودن و مردمي بودن را یکی از مهمترین خصوصیات نیروی انتظامی ايران دانست و گفت: رمز اصلي و مهمترين شاخصه نيروي انتظامي ولايي بودن آنهاست و از طرفي تامین آسایش و مردمی بودن بايد سرلوحه کار نیروی انتظامی باشد.

وی؛ شهادت طلبی ، ارتباط با مردم ، متانت و فداکاری را از خصوصیات دیگر نیروی انتظامی بیان کرد و افزود: جانبازی و فداکاری این قشر زحمت کش جامعه در سراسر کشور در مبارزه با منحرفین و قانون شکنان بر کسی پوشیده نیست.

ترفيع درجه افسران ، قدردانی از خانواده های شهدا و پیشکسوتان، افسران و سربازان نمونه و اجرای حرکات رزمی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

 










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا