حجت الاسلام دخیل عباس خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان و رفع دغدغه ها و گرفتاریهایشان را یک نعمت و توفیق الهی دانست

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : همزمان با آغاز هفته ناجا، صبح امروز کارکنان فرماندهی انتظامی شهرستان ابرکوه استان یزد ضمن حضور در مراسم صبحگاه در جریان اقدامات این یگان در طول هفته ناجا از زبان سرهنگ کمالی قرار گرفتند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا :فرمانده انتظامی شهرستان ابرکوه در این مراسم یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی را به تلاشگران عرصه خدمت رسانی  به مردم تبریک و با اشاره به شعار امسال نیروی انتظامی که "اقتدارپلیس،همدلی وهمزبانی،امنیت وآرامش، است"،افزود: خدمت رسانی بی منت به مردم ولایی بزرگ‌ ترین افتخار نیروی انتظامی است و برقراری امنیت بهترین نعمتی است که توسط این نیرو حاصل می‌ شود.

سرهنگ"احمد کمالی اردکانی"با استناد به آیه ی شریفه ی "کونو قوامین لله شهداء بالقسط" که زینت بخش آرم ناجا است، خاطر نشان کرد: مأموران نیروی انتظامی باید در انجام مأموریت های محوله و اجرای قوانین و مقررات رضای خدا را در نظر بگیرند و از هر گونه عملکردهای سلیقه ای در مأموریتشان اجتناب ورزند.

در ادامه نماینده مجلس شورای اسلامی "حجت الاسلام دخیل عباس افزود: آسودگی و آرامش خاطر همه ما به خاطر این است که می دانیم عده ای هستند که شبانه روز تلاش می کنن و شب ها بیدار هستند تا ما بتوانیم راحت بخوانیم و امنیت و آرامش داشته باشیم.

وی گفت: برابر احادیث وروایات در جایی که امنیت و شادمانی نباشد روا نیست انسان سکنا گزیند و آن را به عنوان وطن خود انتخاب کند و امروز به برکت فرماندهی مقتدرانه مقام معظم رهبری و تلاش و کوشش شبانه روزی پرسنل انتظامی ونظامی ایران در بین کشورهای منطقه و درمیان توطئه های دشمنان یک جزیره امن است و این حاصل الطاف خداوند و تلاش سربازان این مرز وبوم است.

حجت الاسلام دخیل عباس خدمت به مردم و رسیدگی به مشکلات آنان و رفع دغدغه ها و گرفتاریهایشان را یک نعمت و توفیق الهی دانست و گفت: نیروی انتظامی در سرتاسر میهن اسلامی در حال خدمت به مردم است و در این راه شهید می دهد و این مصداق واقعی عبادت است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا