یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در همایش راهوران محله ویژگی ارزنده نیروی انتظامی را، اتكا به مردم و همراهی آن با مردم دانست.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا : در اولین روز از هفته ناجا همایش راهوران محله با حضور جانشین انتظامی استان، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری، مدیركل امور روستایی استانداری، معاون حمل و نقل و پایانه های استان یزد ، جمعی از مسئولان اداری، معاونین و روسای پلیس های تخصصی در سالن شهید"منتظر قائم" استانداری یزد برگزار شد .

 در این همایش دكتر "محمد علی طالبی" معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با تبریك هفته ناجا به جان بركفان نیروی انتظامی، هفته ناجا را فرصتی برای نیروی انتظامی دانست، تا در جهت بازشناسی جایگاه خود، ارتباط با مردم و همچنین  ارائه عملكرد و دستاوردهای خود به مردم  اقدام كنند.

 وی افزود: در طول دو سال گذشته با كاهش شاخص های جرایم در استان روبرو بوده ایم كه این خود نتیجه تعامل و همكاری دستگاههای قضایی، انتظامی و دستگاههای دخیل در این امر است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد با اشاره به اینكه دهیاری‌ها یكی از كانون‌هایی هستند كه در سطح مناطق و استان  می توانند كمك كار پلیس باشند گفت: اگر مشاركت مردم را در تامین امنیت داشته باشیم، امنیتی پایدار خواهیم داشت.

 وی دهیاران را بازوی توانمند نظام و حلقه ارتباط مردم با نهاد دولت دانست و افزود:دهیاران بیشترین نقش در ارتباط مردم با دولت را دارند.

طالبی ویژگی ارزنده نیروی انتظامی را اتكا به مردم و همراهی این نیرو با مردم دانست و گفت: امروز مردم، پلیس را از خودشان می دانند و پلیس نیز در پیوستگی با مردم حركت می كند و پیوند دادن مردم با پلیس كار آسانی است.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری یزد در پایان با بیان اینكه این همایش، تحقق مشاركت مردم است اظهار امیدواری كرد، با مشاركت دهیاری ها و برنامه ریزی خوب پلیس و استفاده از این ظرفیت والا و بالا در استان، شاهد تقویت ارتباط با دهیاری ها و رشد هرچه بیشتر وضعیت امنیت در استان باشیم.

همچنین در این مراسم سرهنگ "احمد مظفری" رئیس پلیس راه استان یزد، انتظارات و توقعات از دهیاران را بیان كرد و در پایان نیز از دهیاران و بخشداران نمونه  تجلیل شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا