در مراسمی به مناسبت دهه امامت و ولایت و عید سعید غدیرخم از کارکنان سادات اداره کل ورزش و جوانان استان یزد تجلیل به عمل آمد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان یزد ، مراسم تجلیل از کارکنان سادات اداره کل ورزش و جوانان استان یزد از سوی معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره کل و با همکاری هیات پهلوانی و زورخانه ای استان و شهرستان یزد به مناسبت عید سعید غدیرخم عصر روز چهارشنبه هشتم مهرماه با حضور مسعود شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد ، طوبی مازارزاده معاونت فرهنگی و امور جوانان این اداره کل ، فتح آبادی رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان یزد ، محمدحسین ارزانش رئیس هیات پهلوانی و زورخانه ای استان و جمعی از مسئولین ، پیشکسوتان و کهن کسوتان رشته باستانی در زورخانه تختی یزد برگزار شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد در این مراسم ضمن فرا رسیدن عید سعید غدیرخم گفت: عید غدیر از اعیاد بزرگ مسلمانان جهان است چرا که در این روز پیامبر اکرم (ص) از طرف خدا حضرت علی (ع)را برای ولایت برگزید.

شریعتی افزود: همه ما باید از سیره و روش امام اول شیعیان پیروی نمائیم و در بحث خدمت رسانی به مردم سرلوحه و الگوی ما باشد.

وی اظهار داشت : تکریم و احترام به سادات کاری شایسته و با ارزش است و سادات نیز باید با تأسی ازفرامین، احادیث و رهنمود های ارزنده ائمه اطهار و رفتار و اخلاق حسنه، الگوی شایسته و مناسبی برای جامعه هستند. در پایان این مراسم با اهدا لوح سپاس و جوایزی از کارکنان سادات مرد و زن اداره کل ورزش و جوانان استان تجلیل به عمل آمد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا