فیلم داستانی «صبا» ساخته رقیه توکلی در چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری برگزیده شد.
به گزارش روابط عمومی حوزه هنری استان یزد: آیین اختتامیه چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراكز استانی حوزه هنری شامگاه 9 مهرماه همزمان با شب عید غدیر خم با حضور محسن مؤمنی شریف رئیس حوزه هنری، استاندار اصفهان، رؤسا و کارشناسان مراکز استانی حوزه هنری و جمعی از هنرمندان سراسر کشور در سالن كوثر اصفهان برگزار و از برگزیدگان بخش های مختلف جشنواره از جمله رقیه توکلی کارگردان فیلم داستانی «صبا» از تولیدات حوزه هنری یزد تقدیر شد.
فیلم داستانی «صبا» به نویسندگی و کارگردانی رقیه توکلی در بخش هنرهای تصویری این دوره از جشنواره شرکت کرده بود که موفق شد جایزه رتبه‌ برگزیده، تندیس جشنواره و لوح تقدیر بخش فیلم کوتاه داستانی را کسب کند. در این بخش همچنین از سعید ولی زاده و داود رحمانیان به خاطر فیلم «سه سال و سه ماه و دو روز» از حوزه هنری خراسان رضوی و یونس طراحی و علیرضا سلمان پور برای فیلم «كوزمك» از حوزه هنری استان آذربایجان شرقی تقدیر به عمل آمد.
در بخش هنرهای تجسمی (بخش طراحی) نیز از فائزه حاجی حسینی دیگر هنرمند یزدی تقدیر شد. جایزه رتبه‌ برگزیده این بخش به امین حكمت پناه از استان چهارمحال و بختیاری اهدا شد.
در این مراسم همچنین با اهدای تندیس و لوح تقدیر از رئیس حوزه هنری استان یزد قدردانی شد.
چهارمین جشنواره آثار و تولیدات مراکز استانی حوزه هنری در بخش های ادبیات، هنرهای تصویری، هنرهای نمایشی، هنرهای تجسمی، فرهنگ و مطالعات پایداری، موسیقی، محصولات فرهنگی و پژوهش های هنری از 7 تا 9 مهرماه در اصفهان برگزار شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا