یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده سپاه الغدير استان يزد گفت: نيروي انتظامي در كنار ساير نيروهاي نظامي در مقابله با هجمه هاي دشمنان به خوبي مقاومت مي كند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: در دومين روز از هفته ناجا، جلسه هدايت سياسي با حضور سردار "اکبرفتوحي" فرمانده سپاه الغدير يزد در محل نمازخانه ستاد فرماندهي انتظامي شهرستان تفت، برگزار شد.

سردار فتوحي ضمن تبريك فرا رسيدن هفته ناجا، اظهار داشت: خوشبختانه نيروي انتظامي جمهوري اسلامي ايران امروزه توانسته با اقتدار، درايت هوشمندانه كاركنان، كنترل مرز، شهرها و روستاها، امنيت داخلي كشور را به بهترين نحو ممكن برقرار کند.

 وي با بيان اينکه نيروي انتظامي در كنار ساير نيروهاي نظامي در مقابله با هجمه هاي دشمنان به خوبي مقاومت مي كند خاطرنشان کرد: امروزه نيرهاي پليس اين افتخار را دارند که به عنوان سرباز امام زمان، خدمت بزرگي را که همان برقراري امنيت در جامعه است به عموم مردم ارائه کنند. 

سردار فتوحي در ادامه اظهار داشت: امنيت نعمت بسيار بزرگي است كه خداوند به بركت وجود نيروهاي نظامي و انتظامي به كشور ما عنايت كرده و مردم بايد همواره قدردان پليس و نيروهاي امنيتي كشور باشند و در رسيدن به اهداف آنان، كمال همكاري و مساعدت را داشته باشند.

در پايان، سردار فتوحي از زحمات كليه كاركنان نيروي انتظامي شهرستان تفت در برقراري نظم و امنيت مطلوب تشكر و قدرداني کرد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا