یزدفردا:«نمایشگاه سواد رسانه‌ای» حاصل تلاش واحد دانش‌آموزی فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) یزد در معرض دید عموم قرار گرفت.

به نقل از خبرنگار فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج)؛ نمایشگاه سواد رسانه‌ای 9 الی20 مهر با هدف تربیت کادری شایسته و ایجاد روحیه کار جمعی، مسئولیت‌پذیری و ولایت‌پذیری در اعضای این واحد و ارتقای سطح سواد رسانه‌ای مخاطبان و با همت واحد دانش‌آموزی این مجموعه در فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) برپا شد.

به گفته مسئول واحد دانش‌آموزی فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) این نمایشگاه حاصل تلاش و زحمت اعضای واحد دانش‌آموزی این مجموعه می‌باشد که دارای 10 غرفه است و براساس کتاب «سواد رسانه‌ای» محمد محمدی طراحی شده است.

مدبری افزود. افراد در قالب گروه‌های 15 نفره در سه سانس (از ساعت 16:30 الی 21) به بازدید این نمایشگاه می‌پردازند، همچنین دو روز نیز به بازدید خانوادگی اختصاص یافته است. دانش‌آموزان، مجموعه‌های فرهنگی و فعالان فرهنگی استان می‌توانند از این نمایشگاه دیدن کنند.

امید است که بازدیدکنندگان در پایان بازدید از این نمایشگاه بتوانند از فرهنگ استفاده صحیح از ویدئو، اینترنت، شبکه‌های اجتماعی و... آگاهی یابند.

لازم به ذکر است که بازدید از این نمایشگاه به صورت رایگان می‌باشد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا