رییس دانشگاه یزد در مراسم تکریم و معارفه مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری دانشگاه تأکید کرد: نظام بودجه‌بندی دانشگاه یزد می‌تواند الگوی بسیار مناسبی در سطح کشور باشد.

دکتر محمدصالح اولیاء مدیریت برنامه، بودجه و تحول اداری را مغز متفکر دانشگاه توصیف کرد و افزود: این واحد در دانشگاه نقش کلیدی داشته و ضامن اجرای صحیح فعالیت‌هاست.
رییس دانشگاه با قدردانی از خدمات دکتر لطفی، گفت: در مدت زمان مدیریت وی با توجه به  کمبود نیروی انسانی و استفاده از دانشجویان تعداد زیادی طرح، پروژه و ایده در این دفتر ارائه شد که اثرات آن تا سالیان متمادی ماندگار خواهد بود.
وی با اشاره به انتصاب دکتر لطفی به مدیرکلی دفتر برنامه، بودجه و تشکیلات وزارت علوم، تصریح کرد: بسیاری از ایده‌هایی که می‌توانست در دانشگاه یزد اجرا شود در حال حاضر در سطح وسیع‌تر و در سطح کشور اجرا می‌شود و این برای دانشگاه یزد باعث افتخار است که یک سری طرح‌ها که ایده آن از این مجموعه آغاز شده اینقدر ظرفیت دارد و قوی است که می‌تواند در سطح ملی اثرگذار باشد.
به گفته وی بسیاری از فعالیت‌های زیربنایی مانند بودجه‌بندی دانشکده‌ها که در دانشگاه به صورت پیشرفته اجرا شد هنوز در سطح کشور شاید اجرا نشده باشد و این طرح می‌تواند در دانشگاه‌های دیگر نیز اجرا شود.
وی تصریح کرد: در شرایط ایجاد شده می‌توان بسیاری از ایده‌های جدید را در دانشگاه مطرح و آماده‌سازی و به صورت نمونه اجرا کرد که می‌تواند در سطح ملی قابل طرح باشد. به گفته وی این مهمترین وظیفه ماست که نقش دانشگاه یزد را در سطح ملی با اقتدار و اعتمادی که می‌توانیم ایجاد کنیم،به خوبی نشان دهیم و بگوییم دانشگاه یزد در کشور حرفی برای گفتن دارد.
رییس دانشگاه در پایان تاکید کرد: همه ما باید قدر یکدیگر را بدانیم و به جای درگیر شدن در مسایل حاشیه‌ای هدف را انجام کار درستتر قرار دهیم و با تلاش مستمر کارها را به بهترین نحو انجام دهیم.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا