یزدفردا:اولین جلسه هم‌اندیشی مسئولین مهد قرآن و عترت نسل سلمان وابسته به فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) پنج‌شنبه نهم مهرماه با حضور مسئولین چهار شعبة این  مهد برگزار شد.
به نقل از خبرنگار فرهنگسرای تخصصی امام مهدی(عج) اولین جلسه هم‌اندیشی مسئولین مهد قرآن و عترت نسل سلمان در سال تحصیلی جدید با حضور کادر اجرایی، مربیان و مدیران شعبه‌های اشکذر، میبد و دو شعبه یزد در مهد رحمت‌آباد یزد برگزار شد.
در این جلسه مربیان سابق مهد قرآن و عترت نسل سلمان با مربیان جدید به تعامل و هم‌اندیشی پرداختند. و پیرامون مسائل آموزشی و تربیتی از قبیل تیپ‌شناسی، مخاطب‌شناسی و روش‌های برخورد با دانش‌آموزان به بحث و تبادل نظر پرداختند
مدیران شعب مختلف مهد نیز پیرامون برنامه‌های مناسبتی که قرار است در طول سال تحصیلی 95- 94 برگزار شود گفتگو کردند و جهت برگزاری هرچه بهتر این مناسبت‌ها برنامه‌ریزی نمودند.
لازم به ذکر است که مقرر شد این جلسات به صورت منظم در طول سال تحصیلی به منظور ارتباط پویا و مؤثر اعضای مسئولین مهدهای قرآن و عترت نسل سلمان با یکدیگر هربار در یکی از شعب برگزار گردد. گفتنی است در این جلسه کتاب «آیا ظهور نزدیک است» هم بین مسئولین مهدها جهت شرکت در مسابقه کتابخوانی خانوادگی ویژه خانواده فرهنگسرای امام مهدی(عج) نیز پخش شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا