یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرماندار شهرستان تفت استان يزد در ديدار با کارکنان پليس اين شهرستان گفت: پليس گنجينه ي مستحكم گوهر امنيت است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا" در هفته ناجا فرماندار شهرستان تفت در ستاد انتظامي اين فرماندهي حاضر و با فرمانده انتظامي شهرستان و جمعي از مديران و فرماندهان ديدار کرد.

فرماندار تفت، ضمن عرض تبريك مجدد به مناسبت هفته ناجا اظهار کرد: امروزه مردم به بركت وجود سبزپوشان نيروي انتظامي امنيت خوبي را در سطح جامعه احساس مي كنند و درود بر كساني كه هفته ناحا را ايجاد كردند تا بتوان از اين طريق اقدامات و اقتدار پليس را در عرصه هاي مختلف به نمايش گذاشت.

زارع ادامه داد: متاسفانه تا فردي دچار ناامني نشود قدر امنيت را نخواهد دانست و اين هفته نيروي انتظامي تلنگري است به مردم و امت اسلامي كه بدانند اين پليس است كه ايجاد كننده امنيت و آرامش بوده و چه قدر اين موضوع داراي اهميت است.

زارع فرماندار تفت در ادامه افزود: در تمام مناسبت ها و ايامي كه مردم جهت تفريح و خوش گذراني يا شركت در مراسمات ديگر حاضر مي شوند تنها پليس برقرار كننده نظم آنجا مي باشد و در تمامي مواقع واژه اي كه در كنار پليس قرار مي گيرد امنيت است.

در پايان جلسه فرماندار تفت بار ديگر از زحمات فرمانده انتظامي شهرستان و كليه همكارانشان تقدير و تشكر کرد و موفقيت و سلامتي خود و خانواده آنان را از درگاه ايزد منان خواستار شد.

در اين جلسه ابتدا فرمانده انتظامي شهرستان ضمن عرض خير مقدم، گزارشي از عملكرد و اقدامات سه روزه هفته ناجا و همچنين عملكرد يكساله شهرستان را بيان داشت.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا