با رای قاطع مجمع هیئت دوچرخه سواری استان یزد و باحضور خسرو قمری ، رئیس فدراسیون دوچرخه سواری کشور، دکتر ریاحی مدیرکل تعاون ، کار و رفاه اجتماعی استان یزد به عنوان رئیس هیئت دوچرخه سواری استان یزد انتخاب شد .

در این مجمع انتخاباتی که با حضور نمایندگان باشگاه ها و مربیان و داوران و تعدادی از شهرستان های استان برگزار شد ، رئیس فدراسیون ضمن تمجید از ورزش دوچرخه سواری یزد بر پیشینه این ورزش و قهرمانی های در حال حاضر آن تاکید نمود.

 وی با اشاره به این که جا برای کار در استان یزد بسیار زیاد است و یکی از عمده ترین فعالیت هایی که در بحث دوچرخه سواری باید انجام شود علاوه بر قهرمانی توجه به بعد همگانی آن می باشد و قطعا استان یزد می تواند در این خصوص پیشتاز باشد چرا که استان یزد به عنوان یک شهر تاریخی می تواند توریسم ورزشی داشته باشد و باید ترتیبی اتخاد شود که هتل های یزد ایستگاه ویژه دوچرخه داشته باشد .

در ادامه شریعتی مدیرکل ورزش و جوانان نیز با اشاره به وجود زیرساخت های خوب در ورزش دوچرخه سواری خصوصا در مورد پیست دوچرخه سواری استان از فدراسیون درخواست نمود که در رابطه با ادامه عملیات پیست رایزنی های مناسب با وزارت ورزش و جوانان انجام گیرد . دکتر ریاحی نیز ضمن تشکر از اعضای مجمع به دلیل حسن اعتماد ایشان تاکید نمود که با همکاری و همراهی همه اهالی ورزش دوچرخه سواری ، ان شاالله در آینده شاهد رونق روز افزون این رشته در استان یزد خواهیم بود .










  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا