یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده انتظامي شهرستان "مهريز" استان يزد درهمايش پليس، امنيت و اصناف گفت: در برقراري نظم و امنيت با اصناف سهيم هستيم و بايد در کنار هم و دست در دست هم آرامش را براي خود و جامعه به ارمغان آوريم.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ"منوچهر نصيري " در اين همايش با تبريک هفته ناجا به پرسنل زحمتکش نيروي انتظامي و تسليت حادثه منا گفت:هدف نيروي انتظامي در چهار مقوله ايجاد امنيت، حفظ امنيت، پيشگيري از جرائم و کشف آن خلاصه مي شود که همه اين موارد فلسفه وجودي نيروي انتظامي هستند.

سرهنگ "منوچهر نصيري" ادامه داد: ما در برقراري نظم و امنيت با اصناف سهيم هستيم و بايد در کنار هم و دست در دست هم آرامش را براي خود و جامعه به ارمغان آوريم.

وي وظيفه اصناف را کنترل و نظارت بر اصناف دانست و افزود: ما کشور ديني و اسلامي هستيم و بايد همه چيزمان را متناسب با فرهنگ و دين خودمان تطابق دهيم. 

سرهنگ نصيري با بيان اينكه امنيت در جامعه مرهون تعامل و همکاري تمام بخش ها مي شود و فقط به پليس مختص نمي شود ادامه داد: بازاريان و اصناف نقش بزرگي در امنيت دارند و مردم شهرستان مهريز با كمك اصناف، نظم و امنيت را در شهرستان برقرار مي کنند. 

فرمانده انتظامي شهرستان "مهريز" افزود:در کار پليس، تنوع بسيار زياد است و پليس با تمام توان و از خود گذشتگي، امنيت را براي جامعه به ارمغان مي آورد.

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا