جیلیران نماینده انحصاری شرکت جیلی چین در ایران فروش محصولات خود را با قیمت قطعی و اقساط ۱۲ تا ۳۰ ماهه ویژه نوروز ۹۴ را منتشر نمود .
به گزارش دنیای خودرو ،جیلیران نماینده انحصاری شرکت جیلی چین در ایران فروش محصولات خود را با قیمت قطعی و اقساط ۱۲ تا ۳۰ ماهه ویژه نوروز ۹۴ را منتشر نمود .
مزایــای طـــرح فـــروش ویژه نوروز ۹۴:
  • قیمت قطعی با اقساط ۱۲ تا ۳۰ ماهه
  • تســـهیلات وام بــــا کــــارمـــزد %۲۲
  • سـه سال یا ۷۵۰۰۰ کیلومتـر سـرویس دوره ای رایگـــان
خدمات سرویس دوره ای رایگان: فیلتر هوا / فیلترروغن / فیلتر تهویه مطبوع /  فیلتر سوخت / روغن موتور / روغن گیربکس / شمع/ تسمـه دینام / اجرت
اعتبار این طرح جهت ثبت نام از ۲۷ بهمن لغایت ۲۰ اسفند می باشد.
http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_84601.jpeg

با خودرو خودروی برقی جیلی آشنا شویم

هولدینگ خودروی جیلی (نویسه‌های چینی ساده:吉利汽车؛ نویسه‌های چینی سنتی:吉利汽車؛ پین‌یین:Jílì Qìchē) یک شرکت خودروسازی چینی است که پس از بی‌وای‌دی، چری و گریت وال، چهارمین شرکت بزرگ خصوصی چین است. شرکت مالک جیلی، گروه هولدینگ جیلی است که ساخت خودرو را از سال ۱۹۸۶ در شهر تایژو استان چجیانگ آغاز کرد. در سال ۲۰۰۵، جیلی وارد فهرست بورس اوراق بهادار هنگ کنگ شد.

نوع شرکت مالک
بنا نهاده ۱۹۸۶
محدودهٔ فعالیت پهنه جهانی
محصولات خودرو، موتور، دستگاه انتقال نیرو
سود خالص ۸۷۹ میلیون رنمینبی (۲۰۰۸)
کارکنان ۱۲,۰۰۰ (۲۰۰۹)
شرکت‌های وابسته هولدینگ خودروی جیلی
خودروهای ولوو
خودروی جیلی EC7 در کشور ما خودروی شناخته شده ای است. حال جیلی تصمیم گرفته تا نسخه ی برقی آن را عرضه کند.

به گزارش دنیای خودرو بر طبق برنامه ریزی ها نسخه ی برقی این خودرو در ۳ماهه ی اول ۲۰۱۵ عرضه خواهد شد . نام این خودرو هم برگرفته از نام خودروی اصلی بعلاوه ی پسوند الکتریکی یعنی EC7-EV  خواهد بود.

http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_84604.jpeg

خودروی برقی جیلی بزودی در بازار

 

EC7 EV با یک موتور الکتریکی ۱۲۹ اسب بخاری  و گیربکس دو سرعته و باتری های پیشرفته قادر است به طور متوسط ۱۵۰ کیلومتر و حداکثر ۲۵۸ کیلومتر مسافت را طی کند. این در حالیست که شتاب صفر تا صد آن کمتر از ۱۲  ثانیه و حداکثر سرعت آن نیز بیش از ۱۳۰ کیلومتر اعلام شده است

 

قیمت این خودرو از حدود ۳۰۰ هزار یوان شروع خواهد شد. البته این قیمت قبل از آن است که دولت مرکزی و دولت های محلی در چین برای آن یارانه پرداخت کنند. یارانه پرداختی به آن هم در حدود ۹۰هزار یوان (۱۴۶۴۰ دلار) می باشد. بنابراین قیمت نهایی به میزان ۲۱۰هزار یوان (۳۳۸۳۰ دلار) خواهد بود.

http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_84602.jpeg

خودروی برقی جیلی بزودی در بازار

طراحی داخلی آن زیباست. کیفیت مواد به کار رفته در کابین خوب است. مخصوصا قسمت میانی و انتخابگر دنده کیفیت مناسبی دارند. نمایشگر بزرگ در کنسول وسط با رنگ زمینه ی آبی ، زیبایی بهتری به نمای داخلی داده است. تنها نقطه ی ناهماهنگ آن را شاید بتوان در جای قطب نما دانست که در یک خودروی برقی خیلی خاص به نظر نمی رسد.

http://yazdfarda.com/media/news_gal/file_84603.jpeg

خودروی برقی جیلی بزودی در بازار

EC7-EV اولین خودروی تولید انبوه جیلی خواهد بود. اگرچه جیلی در زمینه ی خودروهای برقی کمی دیر وارد شده است ولی شنیده ها حاکی از آن است که خودروهای برقی بیشتری از این شرکت در راه است . اکثر خودروسازان چینی شروع به تولید انواع خودروهای الکتریکی کرده اند و تا جایی که بتوانند آن را انجام می دهند.

آیا بازار خودروهای برقی چین به مرحله ی خیزش خود رسیده است؟ آیا این خودرو به ایران هم وارد خواهد شد؟ کدام شرکت دومین خودروی تمام برقی را در بازار کشورمان عرضه خواهد کرد؟ آیا خودروهای برقی بعدی کشورمان رقیب جدی رنو فلوئنس  Z.E ( اولین خودروی تمام برقی وارد شده به کشور) خواهند بود؟

 

جدیدترین و لوکس ترین محصول جیلی در عربستان دیده شد

GC9 نام لوکس‌ترین خودرو جیلی است که از سال ۲۰۱۵ میلادی وارد بازار می‌شود.

هرچند برای دیدن لوکس‌ترین محصول جیلی باید تا ده روز دیگر که درب‌های نمایشگاه بین‌المللی خودروگوانگ‌ژو ۲۰۱۴ گشوده می‌شود، منتظر ماند اما از هم‌اکنون نخستین جزییات GC9 منتشر شده‌اند. قبل از آنکه به سراغ مشخصات فنی GC9 برویم، ابتدا باید گفت که از ظاهر این خودرو کاملا مشخص است برپایه خودروی Geely KC ساخته شده؛ یک خودروی مفهومی که جیلی نخستین‌بار در سال ۲۰۱۳ از آن رونمایی کرد.

اما جیلی GC9 بر پلت‌فرم بهبودیافته ولوو S80 شکل گرفته است. برای این سدان لوکس چینی فعلا دو پیشرانه بنزینی آماده شده؛ یکی ۲.۴ لیتری ۴ سیلندر با قدرت ۱۶۰ اسب‌بخار و گشتاور ۲۱۰ نیوتن‌متر و دیگری نیز ۳.۵ لیتری V6 که حدود ۲۷۰ اسب‌بخار قدرت و ۳۴۵ نیوتن‌متر گشتاور دارد. همچنین گیربکس استاندارد GC9 برای هر دو مدل از نوع ۶ سرعته اتومات خواهد بود.

این خودرو در بازار چین و همچنین برخی بازارهای آسیایی تحت برند امگرند (Emgrand) فروخته می‌شود اما در مابقی بازارها با همان نام جیلی GC9 بدست مشتریان می‌رسد. این خودرو برای اولین بار برای فروش به کشور عربستان سعودی فرستاده شده است .

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا