یزدفردا:تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴/تا ۲۲ مهر با ماهیانه ۲ میلیون تومان مالک رنو شوید …!

نماینده رسمی Renault فرانسه، در طرح ویژه پاییز طلایی رنو فروش اقساطی محصولات خود را با شرایط مناسب آغاز کرد.
تا ۲۲ مهر با ماهیانه ۲ میلیون تومان مالک رنو شوید …!

  نماینده رسمی Renault فرانسه، در طرح ویژه پاییز طلایی رنو فروش اقساطی محصولات خود را با شرایط مناسب آغاز کرد.

بر این اساس, طبق اعلام واحد بازاریابی نگین خودرو, محصولات این برند اروپایی با شرایط پرداخت بسیار متنوعی عرضه می شوند. در طرح اقساطی محصولات این برند اروپایی با تسهیلات ۳۰ تا ۵۰ میلیونی عرضه می شوند.

سفران شش سیلندر که خودروی لوکس و قدرتمند دنیای رنو است از بیشترین تسهیلات در این طرح بره مند شده است و با تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی و بازپرداخت ۱۲ ماهه به علاقمندان این برند اصیل و اروپایی عرضه می شود.

پس از سفران، رنو داستر یعنی پر فروش ترین شاسی بلند اروپایی دنیای رنو که توانسته بسیاری از گواهینامه های ایمنی بین المللی را کسب کند با ۴۸ میلیون تومان تسهیلات عرضه شده و خریداران می توانند در دوره ۱۲ ماهه اقدام به بازپرداخت بدون بهره نمایند. این میزان تسهیلات با دوره بازپرداخت ۲۴ ماهه نیز ارائه می شود.

شکوهی اعلام کرد ادامه این شرایط ویژه فروش محصولات رنو در فصل پاییز تنها تا ۲۲ مهرماه سال ۱۳۹۴ ادامه داشته و پس از آن تمدید نخواهد شد.

مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو همچنین اعلام کرد: رنو فلوئنس دستی، که به عنوان نسل جدید مگان، در ارزیابی اخیر شرکت بازرسی کیفیت و استاندارد ایران (ISQI) توانست رتبه نخست رضایتمندی مشتریان را در حوزه کیفیت خودرو بدست آورد و بالاتر از محصولاتی از قبیل کیا سراتو، MG۳۵۰، میتسوبیشی لنسر و هیوندا I۲۰ قرار گیرد، در این طرح با شرایط جذاب اقساطی به فروش می رسد.

فلوئنس تنها خودروی اروپایی است که با ظرفیت موتور ۲۰۰۰ سی سی و گیربکس دستی ۶ سرعته به بازار عرضه می شود و در روش اقساطی این خودرو با بهره بردن از تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی و با دور بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه عرضه می شود.

دیگر محصول اصلی این طرح، خودروی سفران ۲۰۰۰ سی سی است که در فروش اقساطی با تسهیلات ۴۰ میلیون تومانی با دوره بازپرداخت ۱۲ ماهه بدون بهره و ۲۴ ماهه قابل ثبت نام است.

مدیر بازاریابی شرکت نگین خودرو با بیان اینکه خودرو ها به صورت ۲۰ و ۳۰ روز کاری تحویل مشتریان خواهد شد اعلام کرد: قیمت اعلام شده برای تمامی محصولات قطعی است و هم اکنون این فرصت برای مشتریان رنو فراهم شده است تا بتوانند مالک این خودرو اروپایی شده و از رانندگی با این خودروی خاص لذت ببرند.

شکوهی تصریح کرد: در این طرح تمامی محصولات نگین خودرو با ۵ سال و یا ۱۵۰ هزار کیلومتر گارانتی عرضه می شود .

هموطنان می توانند با مراجعه به سایت اینترنتی شرکت نگین خودرو به نشانی www.neginkhodro.com  و یا با مراجعه حضوری به شعب و نمایندگیهای فروش شرکت در سراسر کشور اطلاعات بیشتر حاصل نمایند.


 

تاریخ انتشار: ۱۲ مهر ۱۳۹۴


 
 
 

ضرر ۲۹ میلیون دلاری هیوندای و کیا

هیوندای موتور و شرکت تابعه اش کیا موتورز به دلیل نقض امتیاز انحصاری مربوط به موتورهای هیبریدی، باید به یک شرکت آمریکایی ۲۸.۹ میلیون دلار خسارت پرداخت کنند.

هیوندای موتور و شرکت تابعه اش کیا موتورز به دلیل نقض امتیاز انحصاری مربوط به موتورهای هیبریدی، باید به یک شرکت آمریکایی ۲۸.۹ میلیون دلار خسارت پرداخت کنند.

به گزارش اخبار خودرو به نقل از ایسنا، یک قاضی فدرال استدلال هیوندای و کیا مبنی بر اینکه امتیازهای انحصاری متعلق به شرکت “پیس” بی‌اعتبار هستند، را رد کرده و در حکمی اعلام کرد نقض امتیاز صورت گرفته عمدی بوده است. چنین حکمی می‌تواند خسارتی که این شرکتها محکوم به پرداخت آن هستند را سه برابر افزایش دهد.

شرکت “پیس” که توسط الکس سورینسکی، یک مهاجر روس و مهندس سابق تسلیحات ضدتانک تاسیس شده، این فناوری را طراحی کرده است. امتیازهای انحصاری این شرکت مربوط به کنترل موتورهای الکتریکی و موتورهای احتراق داخلی است تا بدون اینکه بر پرفورمنس خودرو خللی وارد شود، بهینگی مصرف سوخت افزایش پیدا کند و آلایندگی آن کمتر شود.

شکایت اولیه “سوناتا هیبرید” و “کیا اوپتیما هیبرید” را هدف گرفته بود که از فناوری مبدل قدرت مشابه استفاده می‌کنند.

هیوندای و کیا در بیانیه‌های جداگانه ای اعلام کردند این حکم بدون توجه به شواهد و مدارک موجود صادر شده است.

بر اساس گزارش بلومبرگ، شرکت “پیس” از تویوتا موتور هم شکایت موفقی داشته و یک شکایت هم علیه فورد موتور مطرح کرده است.

شکایت علیه هیوندای و کیا برای نخستین بار در سال ۲۰۱۲ توسط شرکت “پیس” و بنیاد آبل که در این شرکت سرمایه گذاری داشته است، تنظیم شد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا