یزدفردا:تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴/رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکسن آلمان خبر داد"مذاکره با دو شرکت خودروساز برای سرمایه‌گذاری در ایران

رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکسن آلمان با اشاره به مذاکره با خودروسازان ایرانی، گفت: برای نوسازی ساختار صنایع خودرو ایران و هم تولید قطعات تمایل زیادی برای همکاری از سوی خودروسازان ایرانی ابراز شد.
مذاکره با دو شرکت خودروساز برای سرمایه‌گذاری در ایران

به گزارش  فارس ، امروز در بانک صنعت و معدن رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکسن آلمان و علی اشرف افخمی مدیر عامل بانک صنعت و معدن دیدار کردند.

شر اِگه در حاشیه مذاکره با مدیران بانک صنعت ومعدن در جمع خبرنگاران، اظهارداشت: چهار روز است که در ایران هستیم و علاقه زیادی از سوی شرکت‌های ایرانی برای همکاری دیدیم.

وی افزود: هدف ما صرفا تجارت با ایران نیست بلکه فراهم کرد بستری برای همکاری‌های بلند مدت طرف ایرانی و برنامه‌ریزی ما سرمایه‌گذاری مشترک در پروژه‌های بلند مدت است که هم‌اکنون مطرح است.

رئیس اتاق بازرگانی ایالت نیدر زاکسن آلمان در مورد مذاکره با خودروسازان ایرانی تصریح کرد: ایالت نیدرزاکسن مهد تولید فولکس واگن است و هماز نظر تولید و هم شرکت‌های تولیدکننده قطعات ظرفتی‌های قابل ملاحظه‌ای برای همکاری دارند.

به گفته وی هدف ما سرمایه‌گذاری در حوزه‌های صنعت خودرو و تولید قطعات و هم صنایع کشاورزی و غذایی است.

شر اگه در پاسخ به این سوال که آیا خودروسازان ایرانی هم از این همکاری استقبال کرده‌اند، گفت: در مذاکره‌ای که با شرکت‌های ایرانی انجام دادیم برای نوسازی ساختار صنایع خودرو ایران و هم تولید قطعات تمایل زیادی برای همکاری از سوی خودروسازان ایرانی ابراز شد. این مذاکره شروعی برای آغاز همکاری‌ها بود.


 

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۴/عکس/ خودرویی با نام رییس جمهور سابق آمریکا در ایران

موسس این شرکت به دلیل علاقه ‌ای که به آبراهام لینکلن رییس جمهور اسبق آمریکا داشت، نام شرکتش را لینکلن موتور گذاشت.

لینکلن (Lincoln) یک شرکت خودروسازی آمریکایی است که تولیدکننده انواع خودروهای لوکس محسوب شده و هم ‌اکنون از زیرمجموعه‌ های شرکت خودروسازی فورد محسوب می‌ شود. موسس این شرکت به دلیل علاقه ‌ای که به آبراهام لینکلن رییس جمهور اسبق آمریکا داشت، نام شرکتش را لینکلن موتور گذاشت.

87495_583

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا