یزدفردا:تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴ -عکس/ «مورگان» سوپر لوکس انگلیسی در ایران

خودروی مورگان یک اتومبیل دست ساز انگلیسی است که بیش از ۸۰ سال است با همین شکل و شمایل تولید می شود

خودروی مورگان یک اتومبیل دست ساز انگلیسی است که بیش از ۸۰ سال است با همین شکل و شمایل تولید می شود و مانند تمامی‌ مورگان‌ ها، بدنه این مدل (آئرو) نیز از یک قاب چوبی تشکیل شده که تماما با دست صیقل خورده و توسط یک شاسی فولادی پشتیبانی می‌ شود.

87649_509


 

تاریخ انتشار: ۱۶ مهر ۱۳۹۴


 
 
 

تویوتا اتومبیل مفهومی عجیب KIKAI را در نمایشگاه توکیو به نمایش درمی آورد

شرکت ژاپنی تویوتا برای نمایشگاه توکیو خودروی مفهومی را به نام KIKAI آماده کرده است.

 

به گزارش اخبار خودرو ، شرکت ژاپنی تویوتا برای نمایشگاه توکیو خودروی مفهومی را به نام KIKAI آماده کرده است. توصیف ظاهر KIKAI کار دشواری بوده اما می‌توان گفت ظاهریهمچون ماشین بخار با سبک قدیمی دارد.

اتومبیل مفهومی عجیب KIKAI تویوتا

اتومبیل مفهومی عجیب KIKAI تویوتا

باتوجه به تصاویر منتشر شده بسیاری از قطعات اتومبیل مشخص است و به نظر می رسد از انیمیشن Wacky Races الگوبرداری شده است .  طبق تصاویر  KIKAI صندلی هایی شبیه به موتور سه چرخ دارد به شکلی که صندلی راننده به صورت جداگانه در قسمت جلو و دو صندلی پیوسته در قسمت عقب قرار گرفته است.

 

درب های اتومبیل نیز شامل دو قسمت شیشه ای بوده که یکی از قسمت ها همان پنجره می باشد و قسمت دیگر نیز به شکل یک مستطیل بلند روی درب جای گرفته است.

 

انتظار نمی رود تویوتا KIKAI را روانه بازار کند و تنها برای نمایش به ساخت آن پرداخته است. در حقیقت همان کاری را که با اتومبیل های مفهومی FCV Plus و  S-FR کرده است.

 

بنابراین برای مشاهده آن باید تا آغاز نمایشگاه توکیو در ۳۰ اکتبر به انتظار نشست.

منبع : motor1

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا