یزدفردا:تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴ -تعداد مصدومان تصادف زنجیره ای در آزادراه قزوین-کرج به ۴۳ نفر رسید

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین آمار جدید مصدومان تصادف زنجیره ای امروز جمعه در آزادراه قزوین-کرج را ۴۳ نفر اعلام کرد.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان قزوین آمار جدید مصدومان تصادف زنجیره ای امروز جمعه در آزادراه قزوین-کرج را ۴۳ نفر اعلام کرد.

حکمت الله هاشمی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا افزود: مجروحان این حادثه توسط اورژانس و نیروهای جمعیت هلال احمر استان قزوین و البرز به مراکز درمانی آبیک و نظرآباد منتقل شده اند.

تعداد مصدومان تصادف زنجیره ای در آزادراه قزوین-کرج به 43 نفر رسید
وی اظهار کرد: این حادثه تاکنون کشته ای به همراه نداشته است.

این مسوول جمعیت هلال احمر استان قزوین گفت: در حادثه امروز که حوالی ساعت ۱۳ در کیلومتر ۵۵ آزادراه قزوین-کرج رخ داد، یک دستگاه اتوبوس واژگون و از مسیر خود منحرف گردید و این اتفاق منجر به برخورد چندین خودروی دیگر با هم در این مسیر شد.

تعداد مصدمان این حادثه از سوی جمعیت هلال احمر استان قزوین ۱۸ نفر اعلام شده بود.

 

تاریخ انتشار: ۱۷ مهر ۱۳۹۴


 
 
 

چرا مدیر عامل مترو تهران در دسترس نیست؟

این روزها اگه برای گفتگو با مدیر عامل مترو مهندس درویش تماس بگیرید تنها صدای دستگاه مشترک مورد نظر خاموش است پاسخ شما خواهد بود.

  باشگاه خبرنگاران نوشت: پس از راه اندازی خط سه مترو تهران این روزها تمام هم و غم متخصصان مترو تهران ساخت و تکمیل خط هفت مترو ست.

برای تهیه گزارش با مهندس درویش چندین نوبت تماس گرفتم اما موفق به دریافت جواب نشدیم.

برای اهالی رسانه هابیل درویش مدیر پاسخگو هست که با ان لهجه و صراحتش در کمترین زمان پاسخگوست.برای همین جوابگو نبودن از اقای درویش را از چندتن از مدیران شرکت مترو پیگیری کردم به این جواب رسیدم که مدیرعامل چندروزی هست سرکار خود حاضر نمیشود.

حتی شایعه ای بگوش میرسد که دیگر مهندس درویش بر سرکار خود حاضر نخواهد شد.

برای جویا شدن واقعیت با محمدیان ،قائم مقام سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران تماس گرفتیم که این مقام مسئول در به خبرنگار ما در حالی که موضوع برسرکار نیامدن  ویا استعفا مدیرعامل مترو را نه رد کرد و نه تایید گفت تصمیم گیری در سطح کلان به عهده رئیس سازمان حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران است .

شنیدها حاکی از آن است که قرار بوده مهندس درویش به سمت دیگری منصوب شود.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا