یزدفردا:تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴/افتتاح شعبه ایرتویا در شیراز

مراسم افتتاح شعبه تویوتا در شهر شیراز عصر روز پنج شنبه شانزدهم مهر ماه با حضور مدیران شرکت ایرتویا و چهره های برجسته استان فارس برگزار شد.

به گزارشاخبار خودرو ،مراسم افتتاح شعبه تویوتا در شهر شیراز عصر روز پنج شنبه شانزدهم مهر ماه با حضور مدیران شرکت ایرتویا و چهره های برجسته استان فارس برگزار شد.

شیراز10

در آیین افتتاح رسمی این شعبه که با حضور بی نظیر مردم شیراز برگزار شد محصولاتی از تویوتا و لکسوس در فضایی مدرن و مطابق با آخرین استاندارد های تویوتای ژاپن  به دید عموم گذاشته شد. همچنین خودروی پیکاپ هایلوکس ۲۰۱۶  نیز به علاقه مندان معرفی شد.

افتتاح این شعبه در راستای سیاست های توسعه شبکه فروش و ارائه خدمات هرچه بهتر در خصوص رضایت حال مشتریان و علاقه مندان به خودرو های تویوتا و لکسوس می باشد.

هم اکنون هموطنان شیرازی می توانند با مراجعه به شعبه شرکت ایرتویا به آدرس فرهنگ شهر ایستگاه ۱۵ ساختمان تویوتا با آخرین محصولات و نوآوری های تویوتا و لکسوس آشنا شوند. همچنین علاقه مندان می توانند با شماره تماس ۱۰ الی ۶۳۱۶۲۰۷ جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص شرایط و طرح های فروش تماس حاصل نمایند.

تاریخ انتشار: ۱۸ مهر ۱۳۹۴/رونمایی از شعبه مرکزی نگین خودرو در استان فارس

به منظور گسترش شبکه فروش و تسهیل دسترسی و رفاه حال شهروندان استان فارس، بویژه شهر شیراز، شعبه مرکزی نگین خودرو در استان فارس در ماه زیبای مهر آغاز به کار کرد.

به گزارش اخبار خودرو ،به منظور گسترش شبکه فروش و تسهیل دسترسی و رفاه حال شهروندان استان فارس، بویژه شهر شیراز، شعبه مرکزی نگین خودرو در استان فارس در ماه زیبای مهر آغاز به کار کرد.

پس از افتتاح شعبه مشهد در ماه تیر ۱۳۹۴, شعبه شیراز دومین شعبه این شرکت در خارج از شهر تهران است و با توجه به اهمیت استان فارس و تقاضای فراوان خودرو های رنو بویژه در شهر شیراز، نماینده رسمی Renault در ایران اقدام به راه اندازی شعبه مرکزی خود در این استان نمود.

3

 

طبق اعلام واحد بازاریابی شرکت نگین خودرو همزمان با راه اندازی این شعبه در شهر شیراز شرایط فروش ویژه با زمان و تعداد محدودی برای شهروندان شهر زیبای شیراز پیش بینی شده است تا با تخفیف باور نکردنی در مدت زمان محدود بتوانند مالک این خودرو اصیل اروپایی شوند.

شعبه مرکزی نگین خودرو در استان فارس به آدرس: شیراز، بلوار فرهنگ شهر، بعد از خیابان ۴۰ و با شماره تماس: ۹۸-۳۶۳۰۶۲۲۵-۰۷۱ در ماه مهر راه اندازی شده است و هم اکنون آماده ارائه خدمات به مشتریان خوب شهر شیراز و استان فارس است.

این شعبه از روز شنبه تا پنج شنبه از ساعت ۹ الی ۲۲ و جمعه ها از ساعت ۱۰ تا ۱۷ آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیز شهر شیراز خواهد بود.

1 2

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا