یزدفردا:تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴/نمایشگاه بین المللی خودرو قزاقستان با مشارکت ایران

سومین نمایشگاه بین المللی خودرو در قزاقستان در پایتخت این کشور آغاز شد.

به گزارش اخبار خودرو ، در این نمایشگاه سازندگان خودرو از ایران؛ فرانسه ؛ کره جنوبی ؛ چین ؛ روسیه و قزاقستان جدیدترین تولیدات خود را به نمایش گذاشتند.
شرکت ایران خودرو که از سابقه فعالیت طولانی در کشورهای مشترک المنافع برخوردار است در این نمایشگاه تولیدات خود را به نمایش گذاشته است.
محسن نیک بین مدیر صادرات ایران خودرو با اشاره به استقبال از خودروهای ایرانی و مذاکرات صورت گرفته برای صادرات خودرو به قزاقستان افزود: بیشتر بازدیدکنندگان از روند تولید خودرو در ایران علیرغم در تحریم بودن ایران متعجب و شگفت زده هستند.

در سومین نمایشگاه خودرو قزاقستان ؛ خودروهای ایرانی در کنارخودروهای شناخته شده جهانی به رقابت می پردازد.


تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴/شاسی بلند میتسوبیشی با چهره جدید در راه ایران

 

اوتلندر ۲۰۱۶ یک فیس‌لیفت را تجربه کرده است. چراغ‌های جلو، جلوپنجره، سپرجلو و چراغ‌های عقب و سپر عقب آن از طرح جدیدی برخوردار شده اند.

به گزارش اخبار خودرو ، سال گذشته در تاریخ ۳۰ مهرماه اوتلندر برای اولین بار به بازار ایران عرضه شد . اوتلندر در یک سال گذشته توانسته است در بازار خودروهای شاسی بلند موقعیت خود را تثبیت کند و به فروش موفقی دست یابد .

حال آرین موتور خود را برای عرضه مدل ۲۰۱۶ اوتلندر آماده کرده است.

2016-Mitsubishi-Outlander-facelift-04-765x537

اوتلندر ۲۰۱۶ یک فیس‌لیفت را تجربه کرده است. چراغ‌های جلو، جلوپنجره، سپرجلو و چراغ‌های عقب و سپر عقب آن از طرح جدیدی برخوردار شده اند.

2016-Mitsubishi-Outlander-facelift-09-765x500

همچنین رینگ‌های خودرو نیز با طرح جدید رینگ‌های برس خورده دورنگ(مشکی/نقره‌ای) ظاهر شکیل‌تری پیدا کرده‌اند و این تغییرات باعث شده است که اوتلندر جدید از لحاظ ظاهری نسبت به مدل ۲۰۱۵ و ۲۰۱۴ بسیار زیباتر به نظر برسد.
مدل ۲۰۱۶ از چراغ‌های LEDدر جلو و چراغ‌هایLED طیفی در عقب استفاده می‌کند.در داخل کابین این خودرو که به زودی در ایران نیز عرضه می شودجنس مواد بکار رفته نسبت به مدل قبلی بهبود داشته است.
 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا