یزدفردا:تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴/تولید محدود ۶۵۰S Can-Am به مناسبت ۵۰ سالگی مک‌لارن

 
مک‌لارن ۵۰ سالگی‌اش را با تولید محدود خودروی ۶۵۰S Can-Am جشن می‌گیرد.

  مک‌لارن اعلام کرده است که این مدل را در سالروز مسابقات Can-Am رونمایی می‌کند و تنها ۵۰ عدد از این ماشین عرضه خواهد شد. طراحی این خودرو بر اساس ۶۵۰S Spider است و اتومبیل ارزانی نیست و قیمت آنها ۳۳۴۵۰۰ دلار اعلام شده است.

مک‌لارن

مک‌لارن

مسابفات Can-Am به دلیل ۵ مرتبه پشت‌سرهم برنده شدن مک لارن در این مسابقات ( در سال‌های ۱۹۶۷ تا ۱۹۷۱ ) ، برای این شرکت خاطره ‌انگیز است.

مک‌لارن گفته است که از بهترین مواد و آخرین تکنولوژی‌ها در ساخت این ماشین بهره برده است.

مک‌لارن

مک‌لارن

با توجه به نکات منفی آلومینیم، مک‌لارن از فیبرکربن در ساخت این ماشین استفاده کرده است. ترمز بادی و درب‌های زیبا و رینگ‌های لاستیکی که از آلیاژ مصنوعی مانند الماس بریده شده‌اند، جلوه با شکوهی به این ماشین داده است. موتور ۳.۸ لیتری V8 این ماشین ۶۴۱ اسب‌بخار قدرت به این خودرو داده است.

  تحویل آن به خریداران در بهار سال آینده میلادی انجام می‌گیرد.

مک‌لارن مک‌لارن مک‌لارن
مک‌لارن مک‌لارن مک‌لارن

منبع: slashgear

 

تاریخ انتشار: ۱۹ مهر ۱۳۹۴/مدیر فروش شرکت هولدن تولید شاسی بلند بزرگ را تایید کرد

مدیر فروش کمپانی هولدن به تازگی خبر از تولید خودروی کراس اوور/شاسی بلند بزرگی توسط هولدن داده که در حقیقت برای رقابت با تویوتا پرادو و Kluger ساخته می شود.

  Peter Keley در مصاحبه ای با سایت Motoring بیان کرد:

” شرکت هولدن تاکنون فعالیت بسیاری در تولید خودروهای شاسی بلند بزرگ نداشته است.” او افزود هولدن برنامه ای برای تولید چنین خودرویی در آینده دارد.

اگرچه Peter Keley جزئیات درباره زمان معرفی این اتومبیل اعلام نکرد اما اظهار داشت که هولدن برای ۵ سال آینده ۲۴ اتومبیل جدید در برنامه خود دارد.

2013-418300-2014-holden-colorado-colorado-7-21-10-2013

Keley همچنین بر اهمیت خودروهای مدل Commodore برای هولدن تاکید کرده و اشاره نمود که شرکت برنامه ه ای برای آینده سری اتومبیل های سدان Commodore دارد.

حال باید منتظر ماند تا هولدن در آینده ای نزدیک جزئیات بیشتری پیرامون شاسی بلند نامشخص بزرگ خود منتشر کند.منبع : motor1

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا