معرفی سایت کاوشگران روابط عمومی

یزدفردا "محمد امامی : این سایت  با توجه به نیاز جامعه روابط عمومی کشور برای آشنایی با اصول نوین روابط عمومی و همچنین مطرح کردن دیدگاههای مختلف در این حوزه آغاز به کار کرد.
محمد خجسته نیا، مدیر سایت کاوشگرن روابط عمومی اظهار داشت: تنها پنج سایت و هفت وبلاگ تخصصی در حوزه روابط عمومی فعالیت داشتند که با توجه به نیاز به مطرح شدن دیدگاه های مختلف در این حوزه سایت کاوشگران روابط عمومی راه اندازی شد.
وی گفت: 105 سال است که از تشکیل نخستین واحد روابط عمومی در دنیا می گذرد. در طول این مدت روابط عمومی ها در کشورهای پیشرفته و توسعه یافته تحولات فراوان در وظایف و کارکردها پیدا کرده اند.
وی ادامه داد: در کشور ما نیز موضوع روابط عمومی اهمیت و جایگاه آن سالهاست که مورد توجه سیاستمداران، صاحبنظران و مدیران جامعه است. اما سرعت تحولات و تغییرات در این حوزه با سرعت شتاب آن در دنیای پیشرفته همخوانی مناسبی ندارد.
خجسته نیا گفت: بر همین اساس سایت کاوشگران روابط عمومی تلاش دارد تا با انعکاس نظرات استادان و صاحبنظران و فعالان عرصه روابط عمومی نقشی در رشد آن ایفا کند.
مدیر سایت کاوشگران روابط عمومی همچنین با تاکید بر پیوند عمیق فناوری اطلاعات و ارتباطات با موضوع ارتباطات اجتماعی گفت: این سایت در حوزه جامعه اطلاعاتی فعالیت خواهد داشت چرا که بحث پیوند با بحث ارتباطات اجتماعی در این حوزه تعریف می شود.
گفتنی است ، سایت کاوشگران به آدرس
www.prr.ir

در دسترس مخاطبان است.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا