مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد خبر داد : شرکت کنندگان یزدی در چهاردهمین مسابقات ملی مهارت مفتخر به کسب دو مدال طلا ، دو مدال برنز و شش دیپلم افتخار شدند .

به گزارش روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان یزد حبیب الله کارگر با اعلام این خبر گفت : آقای محمدمهدی باقرپوردر رشته طراحی مهندسی مکانیک و خانم ندا گلکار در رشته فناوری مُد(خیاطی) رتبه اول مسابقات مهارت درسطح کشور را به خوداختصاص داده ومدال طلای این دوره از مسابقات را به گردن آویختند .

وی ابراز کرد : آقای علی هوشمند دررشته رقابتی صافکاری خودرو و آقای علی افخمی در رشته الکترونیک نیز رتبه سوم را درسطح کشورکسب کرده و موفق به کسب مدال برنز مسابقات شدند .

کارگر یادآور شد : آقایان سیدسعیدحسینی پور،سیدابوالفضل حسینی ،محمدابوئی،محمدعلی دلجور،سیدکاظم دهقان وخانم سیما احمدی نیز در مرحله کشوری چهاردهمین مسابقات ملی مهارت به ترتیب در رشته های کابینت ساز چوبی،آجرچینی،کاشیکاری دیواروکف،مکاترونیک(تیمی دونفره)وگرافیک به کسب دیپلم افتخار نائل آمدند .

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان با اشاره به برگزاری مسابقات جهانی مهارت در سال آینده عنوان کرد : برگزیدگان این دوره از مسابقات و برگزیدگان سال آینده،پس از شرکت دراردوی آماده سازی وانتخاب نفرات برتربه مسابقات جهانی مهارت که در کشور برزیل برگزار می شود اعزام می شوند .

وی هدف از برگزاری مسابقات ملی مهارت را ايجاد بستر مناسب جهت رقابت سالم بين مهارت آموختگان ، معرفي آموزش‌هاي مهارتی واهميت نقش آن در توسعة اقتصاد به عموم مردم وجلب نظر مسئولان ، بنگاه‌هاي اقتصادي ، صنايع و صنوف برای مشاركت هرچه بیشتر در اجرای مسابقات ملي مهارت ، شناسايي كمبودها در آموزش‌هاي فني وحرفه‌اي و اعتلاي ارزش كار در جوانان و جامعه ذکر کرد .

خبر فوق را به زبان مورد نظر ترجمه کنید

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا