یزدفردا:تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴-بنتلی کلاسیک زیبا در ایران (+عکس)

در یک سایت خرید و فروش خودرو یک خودروی بنتلی ساخت انگلستان که در وضعیت بسیار عالی نگهداری شده است به قیمت ۲۸۰ میلیون تومان در معرض فروش گذاشته شده است.

به گزارش عصرایران ،در یک سایت خرید و فروش خودرو یک خودروی بنتلی ساخت انگلستان که در وضعیت بسیار عالی نگهداری شده است به قیمت ۲۸۰ میلیون تومان در معرض فروش گذاشته شده است.
این خودرو که متعلق به ۶۱ سال پیش است از نمونه های بسیار سالم این خودرو کلاسیک در کشور است. از دیگر مشخصات ذکر شده برای این خودرو که مدل ۱۹۵۴ و به رنگ مشکی است  پیمایش فقط ۵۰ هزار کیلومتر و دارا بودن موتور ۶ سیلند است.

بنتلی کلاسیک زیبا در ایران (+عکس)
بنتلی کلاسیک زیبا در ایران (+عکس)
بنتلی کلاسیک زیبا در ایران (+عکس)

 

 

 

تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴

 

آئودی در راه ماه

آئودی از نظر تکنیکی، توانایی ساخت یک ماه‌پیما را ندارد، اما توانایی کمک به توسعه (طراحی ظاهری و ارتقا) آن را دارد.

آئودی از نظر تکنیکی، توانایی ساخت یک ماه‌پیما را ندارد، اما توانایی کمک به توسعه (طراحی ظاهری و ارتقا) آن را دارد. در حال حاضر این خودروساز آلمانی به‌طور پاره‌وقت با یک تیم از دانشمندانی که بر روی پروژه‌های ماه‌پیما کوچک مشغول به‌کار هستند، همکاری می‌کند.

Mission to the Moon

audi moon mission

آئودی پیش‌تر در بیانیه نسبتاً کوتاهی این همکاری را اعلام کرده بود اما در حال حاضر اولین ویدئو رسمی خود را جهت تأیید این همکاری منتشر کرده است. البته هیچ‌گونه اطلاعاتی در آن به نمایش درنیامده و فقط مشخص است که این ربات با استایلی مشابه کنجکاوی (ربات مریخ‌نورد ناسا)، ساخته خواهد شد.

audi-lunar-moon

audi-lunar-moon

مطمئناً یکی از اصلی‌ترین چالش‌های ساخت چنین ربات‌هایی سیستم تعلیق فوق پیشرفته ای است که در آن‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد، تا پیمایش در شرایط ناهموار و غیرقابل پیش‌بینی بدون مشکل انجام شود. آئودی می‌خواهد برای طراحی آن، از تکنولوژی چهار چرخ کواترو به همراه تکنیک‌های تولید بدنه کم‌وزن و رانندگی بدون سرنشین خود کمک بگیرد.

 

.


این پروژه می‌تواند جنبه تبلیغاتی برای آئودی داشته باشد و شعاری که آئودی برای این پروژه در نظر گرفته به نوع خود جالب است:

 

منبع :پدال

 
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا