یزدفردا:تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۴-بزرگ‌ترین فراخوان هند رقم خورد

شرکت هوندای هند اعلام کرد به‌طور داوطلبانه کیسه هوای ۲۲۳ هزار و ۵۷۸ دستگاه خودروی نسل قبلی سی‌آر-وی، سیویک، سیتی و جاز را فراخوان می‌کند.
بزرگ‌ترین فراخوان هند رقم خورد

به گزارش اخبار خودرو ،شرکت هوندای هند اعلام کرد به‌طور داوطلبانه کیسه هوای ۲۲۳ هزار و ۵۷۸ دستگاه خودروی نسل قبلی سی‌آر-وی، سیویک، سیتی و جاز را فراخوان می‌کند. به گزارش اکونومیک‌تایمز، این بزرگ‌ترین فراخوان خودرو در هند تا به امروز است. رکورد قبلی مربوط به شرکت فورد بود که ۱۶۶ هزار خودروی فیگو هاچ‌بک و فیستا کلاسیک را در ماه سپتامبر ۲۰۱۳ فراخوان کرد.

بیشترین میزان فراخوان هوندا مربوط به هوندا سیتی است که ۱۴۳ هزار و ۱۵۴ دستگاه از این مدل که از سال ۲۰۰۷ تا ۲۰۱۲ فروخته شده است، فراخوان شد. ۵۴ هزار و ۲۰۰ دستگاه خودروی سیویک تولید شده از سال ۲۰۰۳ تا ۲۰۱۲ نیز فراخوان شده است. هوندا در ماه مه نیز بیش از ۱۱ هزار دستگاه مدل آکورد، سی‌آر-وی و سیویک را برای تعویض کیسه هوای سمت سرنشینان و راننده فراخوان کرد. این در شرایطی است که هوندا تاکنون ۵/ ۲۴ میلیون دستگاه خودرو را برای تعمیر کیسه هوا به‌طور جهانی فراخوان کرده است. این میزان فراخوان بر سود هوندا در سال گذشته تاثیر منفی گذاشت و سود این شرکت به ۷/ ۵۲۲ میلیارد ین کاهش یافت.

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا