یزدفردا:کانون جوانان جمعیت هلال احمر شهرستان بافق بمناسبت هفته کتاب و کتابخوانی  طرحی را  با عنوان (حیات دوباره ) اجرا نمودند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا :جعفر حسن پور سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق اظهار داشت : همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی کانون جوانان هلال احمر این شهرستان اقدام به جمع آوری کتاب های اهدایی یا دست دوم نمود تا در اختیار افراد بیشتری قرار گیرد.

سرپرست جمعیت هلال احمر شهرستان بافق گفت : این کتاب ها بعد از جمع آوری در اختیار کتابخانه عمومی شهرستان قرار گرفت و بخش اندکی از کتاب ها هم در کتابخانه کوچک پست امداد جاده ای سه راهی سه چاهون جهت مطالعه مراجعین و امدادگران قرار گرفت .

حسن پور با بیان اینکه ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی باید از دوره نوجوانی و جوانی آغاز شود ،اظهار داشت : جوانان ،امدادگران و نجاتگران آینده ما می باشند از این روکتاب خواندن نتها روح انسان را متحول می کند بلکه اخلاق آدمی را در مسیری سالم به حرکت می راند .امید است با این کار فرهنگی در آینده هلال احمر بهتر از حال داشته باشیم .

این مقام مسئول توصیه هایی در مورد کتاب بهتر است نه فضای مجازی ،در خطاب به جوانان گفت: تکنولوژی همواره در راه پیشرفت و راحتی بشر بوده است و در کنار این خدمت مضررات دوچندان داشته است از جمله میتوان به استفاده بیش از حد از فضای مجازی و وب گردی ها اشاره کرد که زمان زیادی از وقت انسان را به خود اختصاص داده است که این امر باعث کاهش زیادی از زمان مطالعه در کشور شده است .

 

 

 

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا