اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد روز سه شنبه با انتشار پیامی ضمن گرامی داشت هفته بسیج اعلام کرد: بسیج روز به روز در حال شکوفایی است و بهترین و مطمئن ترین حلقه میان نسل امروز و فردا است.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: این پیام می افزاید:  امروز در شرایطی که نسل جوان و نوجوان مقدرات فردای این مرز و بوم را در دست خواهند گرفت، ضروت ترویج و نهادینه کردن فرهنگ بسیجی بیش از پیش احساس می شود.

در بخش دیگری از این پیام آمده است: امروز بحمدالله روحیه بسیجی در همه عرصه‌های اقتصادی ، سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و فناوری نمود دارد و این نشان می‌دهد راهی که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی برای سعادت ملت بزرگ ایران ارائه کردند، به ‌درستی طی می‌شود.

این پیام می افزاید: با تشکیل بسیج و حضور بسیجیان در عرصه های مختلف انقلاب اسلامی، توطئه های دشمنان نقش بر آب شده است و بسیجیان باید همواره در میادین مختلف مورد نیاز نظام، حضوری قوی داشته باشند و از نظام و ولایت دفاع کنند.

اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان یزد در پیام خود ضمن گرامی داشت یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس بر ترویج فرهنگ بسیج، ایثار و شهادت تاکید کرده است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا