بمناسبت هفته بسیج محمدرضا زارعیان شهردار مهریز با چند خانواده شهید در سطح شهر دیدار کرد.
زارعیان ابتدا به دیدار پدر شهید حسین زارعزاده رفت، این پدر بزرگوار با آب و جاری کردن خانه، به گفته خود از همان ابتدای روز برای دیدار مسئولین لحظه شماری کرده است.
این پدر شهید در این دیدار با ابراز خرسندی از دیدار شهردار مهریز در حالی که اشک شوق بر گونه داشت گفت: من نیاز به هیچ چیز ندارم و از اینکه به منزل من آمدید خیلی خوشحالم.
خانواده شهید جلال زارعزاده دومین منزلی بود که شهردار مهریز به آنجا رفت، این پدر شهید هم بیرون خانه منتظر مسئولین بود.
این پدر بزرگوار هم گفت: همیشه برای عمران و آبادانی شهر برای شما دعا میکنم و هر چه می توانید در راه عمران و آبادانی شهر تلاش کنید.
 دیدار با مادر شهید مهدی نصیریان آخرین دیدار شهردار با خانواده شهدا بود که در پایان زارعیان این روز را یکی از بهترین روزهای زندگی خود عنوان کرد و گفت: سرکشی به خانواده شهدا یک وظیفه است و این حداقل کاری است که می‌‏‌‌‏ توانیم انجام دهیم که ثمراتش بسیار پسندیده است.
محمد رضا زارعیان شهردار مهریز با اشاره به جانفشانی شهدا در هشت سال دفاع مقدس گفت: خون شهیدان والامقام و صبر و بردباری خانواده‌های معزز آنان، عزت و اقتدار را برای نظام جمهوری اسلامی ایران در جهان به ارمغان آورد و مدیران دستگاه‌های اجرایی برای تلاش بیشتر در راه خدمتگزاری برای مردم، نیازمند دعای خانواده شهدا هستند و با حضور در کنار این بزرگواران، انرژی و روحیه برای کار بیشتر می‌گیرند.









  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا