مهندس سعیدنامه مدیرعامل موسسه هم اندیشان ورزش یزد در جلسه هیئت مدیره این موسسه که با حضور دکتر فلاح ، رئیس گروه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی تفت و همچنین سامعی رئیس روابط عمومی هیئت ورزش های همگانی استان برگزار شد بر لزوم توجه بیشتر به سند چشم انداز ورزش استان تاکید نمود .

در این جلسه علاوه بر بحث و تبادل نظر در خصوص سند چشم انداز ورزش استان به نقش مربیان آموزش دیده و به روزآمد در هدایت تیم های ورزش استان تاکید شد. دکتر فلاح ضمن اعلام آمادگی در جهت کمک های علمی و آزمایشگاهی به ورزش استان استفاده از افراد تحصیل کرده ورزشی را در کلیه باشگاه ها و تیم های ورزشی استان ضروری خواند، هر چند تا کنون اقدامات خوبی در این راستا انجام شده است .

 سامعی نیز در رابطه با راه اندازی مجدد همایش های پیاده روی محله ای که جمعه های هر هفته برگزار می شد تاکید نمود و خواستار کمک و همراهی موسسه هم اندیشان ورزش و موسسه گسترش فرهنگ حسینی که متشکل از مسئولین هیئت های مذهبی یزد می باشد شد. در ادامه آرمین رئیس هیت مدیره  ، صدیقی ، صلواتی ،  امیریان و بایسته بعنوان  سایر اعضا نیز در خصوص عملکرد چند ماهه گذشته ورزش و اداره ورزش و جوانان یزد موضوعاتی بیان نمودند .

 
سایت خبری یزد فردا
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا