عامل ایجاد مزاحمت برای بانوان در فضای مجازی، روانه زندان یزد شد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : رئیس پلیس فتا استان یزد از دستگیری فردی که در فضای مجازی برای بانوان ایجاد مزاحمت می کرد توسط ماموران این پلیس خبر داد.

سرهنگ "حسین رضایی" در مصاحبه با خبرنگار ما، گفت: با توجه به مراجعه خانمی به این پلیس و اعلام شکایت مبنی بر ایجاد مزاحمت برای او در فضای مجازی، هماهنگی لازم با مقامات قضایی برای بررسی موضوع به عمل آمد.

وی ادامه داد: کارآگاهان پلیس فتا با انجام کار فنی و اطلاعاتی موفق به شناسایی متهم به هویت "ه.س" 25 ساله شده و وی را در عملیات غافلگیرانه، دستگیر و به پلیس فتا منتقل کردند.

رضایی ادامه داد: متهم در بازجویی های پلیس گفت: "­مدتی­ست که خانه ای را در یکی از مناطق شهر اجاره کردم که اشتراک اینترنت آن به نام مستاجر قبلی بوده و قطع نشده  و من هم با ورود به فضای مجازی، برای خانم ها ایجاد مزاحمت می کردم."

رئیس پلیس فتا استان یزد با بیان اینکه متهم با دستور قاضی پرونده، روانه زندان شد، خاطرنشان کرد: شهروندان به این نکته توجه داشته باشند که هنگام نقل مکان نسبت به قطع اشتراک اینترنت خود اقدام کنند تا مورد سوء استفاده افراد فرصت طلب، قرار نگیرد.

امام  جمعه محمد آباد یزد:مردم در برخورد با مفاسد اجتماعی باید همراه نیروی انتظامی باشند

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : امام جمعه "محمد آباد" یزد گفت: اگر ما بخواهیم با مفاسد فرهنگی و اجتماعی مبارزه كنیم باید دست به دست هم بدهیم و مردم هم باید همراه نیروی انتظامی باشند.

به گزارش واحد دریافت خبر یزدفردا: حجت الاسلام والمسلمین "سید محمد كاظم مدرسی" در خطبه های نمازجمعه این هفته گفت: اخبار های بسیار خوبی را در چند ماه گذشته در خصوص اقدامات نیروی انتظامی در مبارزه با مفاسد اجتماعی، بدحجابی، برخورد با كشف حجاب در خودروها، برخورد با مزاحمان نوامیس و ... شنیدیم كه جای بسی تقدیر و تشكر دارد.

امام جمعه  محمد آباد ادامه داد: از فرماندهان ارشد نیروی انتظامی و تمامی رده های زیرمجموعه باید بخاطر همتی كه در این زمینه به عنوان یك مسلمان و به عنوان نیروی محافظ ارزشهای اسلامی داشتند تقدیر و تشكر كنیم.

وی با بیان اینكه نیروی انتظامی یكی از بازوان قدرتمند كشور در تامین امنیت است گفت: باید با درایت و برنامه ریزی  بیشتر، با مفاسد در جامعه مبارزه شود.

مدرسی خطاب به مردم نیز گفت: نیروی انتظامی به تنهایی نمی تواند در این جریان تاثیر بالایی داشته باشد و همه مردم باید به این نیرو كمك كنند.

وی با بیان اینكه در این موضوع دانشگاه نیز باید كمك كند ادامه داد: باید امكانات لازم در اختیار نیروی انتظامی قرار بگیرد و سپاه و بسیج هم باید همگام با آنها در این مسیر حركت كنند.

حجت الاسلام والمسلمین سید محمد كاظم مدرسی گفت: اگر ما بخواهیم با مفاسد فرهنگی و اجتماعی مبارزه كنیم؛باید همه دست به دست هم بدهیم و نیروی انتظامی در جلو جریان است ولی ما مردم هم، باید همراه نیروی انتظامی باشیم.

امام جمعه محمد آباد در پایان خاطر نشان كرد: جامعه همیشه باید آگاه، بیدار، همیار و همكار نیروی انتظامی در برخورد با مفاسد اجتماعی باشد.


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا