2 میلیارد و نیم کالای قاچاق در یزد توقیف شد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : جانشین فرمانده انتظامی استان یزد از توقیف یکدستگاه تریلی "اسکانیا" و کشف دو میلیارد و 500 میلیون ریال انواع کالاهای خارجی قاچاق توسط ماموران پلیس این استان خبر داد.

سرهنگ "عطاءا.... احمدی" در مصاحبه با خبرنگار ما، گفت: ماموران پلیس این استان روز گذشته یکدستگاه تریلی "اسکانیا" که از جنوب کشور عازم "تهران" بود برای بازرسی متوقف کردند.

وی ادامه داد: ماموران پلیس در بازرسی از این تریلی، بیش از سه هزار قلم انواع کالاهای خارجی قاچاق فاقد مجوز گمرکی شامل گوشی موبایل، پوشاک و خوراکی های خارجی کشف و دو متهم را نیز دستگیر کردند.

سرهنگ احمدی، ارزش این محموله قاچاق را دو میلیارد و 500 میلیون ریال بیان کرد و گفت: متهمان این محموله قاچاق را از جنوب کشور بارگیری و قصد انتقال به پایتخت را داشتند که در مسیر ورودی استان یزد شناسایی و دستگیر شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان یزد در خاتمه یادآور شد: مبارزه با واردکنندگان کالای قاچاق در دستور کار پلیس یزد بوده و با اقدامات انجام شده، شاهد کشفیات بسیار خوبی در این خصوص بوده ایم.

 موادفروش شهر یزد با 5 کیلو تریاک دستگیر شد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : رئیس پلیس شهر یزد از دستگیری یکی از موادفروشان حرفه ای محلات قدیمی شهر یزد و کشف 5 کیلو تریاک توسط ماموران پلیس این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار پلیس، سرهنگ "منوچهرنصیری" گفت: در پی دریافت خبری مبنی بر فعالیت یکی از موادفروشان حرفه­ای محلات قدیمی یزد، دستگیری وی در دستور کار قرار گرفت.

وی ضمن اشاره به انجام کارهای اطلاعاتی ماموران پلیس، ادامه داد: ماموران پلیس در عملیات غافلگیرانه، متهم 35 ساله به هویت "ح.م" را دستگیر کرده و در بازرسی از مخفیگاهش 5 کیلو موادمخدر کشف کردند.

سرهنگ نصیری با بیان اینکه متهم با دستور مقام قضایی روانه زندان شد، تصریح کرد: شهروندان در صورت اطلاع از فعالیت باندهای وارد کننده و توزیع موادمخدر، مراتب را از طریق تلفن 110 به اطلاع پلیس برسانند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا