"هیوندا سانتافه" یک میلیارد و 800 میلیونی با پلاک جعلی پراید!

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی استان یزد، یکدستگاه خودرو سواری "هیوندا سانتافه" قاچاق را به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریال متوقف و روانه پارکینگ کردند.

سرهنگ "علیرضا خالقی" رئیس پلیس آگاهی استان یزد در مصاحبه با خبرنگار ما، گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالای پلیس آگاهی، از خبری مبنی بر تردد یکدستگاه سواری "هیوندا سانتافه" قاچاق در سطح شهر مطلع شدند.

سرهنگ خالقی، ضمن اشاره به انجام تحقیقات لازم و شناسایی مسیر تردد این خودرو، ادامه داد: ماموران پلیس، خودروی مورد نظر را که در ساعات پایانی شب در سطح شهر تردد می­کرد شناسایی، متوقف و راننده را نیز دستگیر کردند.

وی، ضمن اشاره به ارزش یک میلیارد و 800 میلیون ریالی این خودرو، افزود: با استعلام انجام شده توسط ماموران اداره آگاهی، مشخص شد راننده این خودرو با نصب پلاک جعلی مربوط به یکدستگاه سواری "پراید" در سطح شهر تردد داشته است.

علیرضا خالقی، گفت: متهم، این خودرو را از جنوب کشور، به صورت قاچاق و بدون مجوز گمرکی وارد کشور کرده و در ساعت های پایانی شب اقدام به تردد در سطح شهر یزد می­کرد که با تلاش ماموران پلیس آگاهی، دستگیر و به مقامات قضایی معرفی، شد.

رئیس پلیس آگاهی استان یزد در پایان تصریح کرد: خودرو، تحویل گمرک استان شد.

 کشف 40 فقره سرقت داخل خودرو در یزد

یزدفردا"سرویس اجتماعی "حوادث"پلیس استان یزد : فرمانده انتظامی شهرستان یزد از دستگیری دو تن از سارقان حرفه­ای داخل خودرو و اعتراف متهمان به 40 فقره سرقت، خبر داد.

 

سرهنگ "منوچهرنصیری" در گفت و گو با خبرنگار ما، گفت: در پی سرقت های متعدد داخل خودرو در یکی از خیابان های شهر یزد دستگیری سارق یا سارقان در دستور کار قرار گرفت.

وی ادامه داد: ماموران با انجام تحقیقات لازم و استعلام از بانک­های سطح حوزه استحفاظی، متوجه شدند که سارقان برای وصول یکی از چک های سرقتی به بانک موردنظر مراجعه کرده که بلافاصله با انجام چهره نگاری از سارقان، محل اختفای آنها شناسایی شد.

سرهنگ نصیری افزود: ماموران کلانتری 11 با انجام یک عملیات غافلگیرانه و برنامه ریزی شده، دو تن از سارقان را در مخفیگاهشان دستگیر و بیش از 80 قلم انواع وسایل و لوازم سرقتی داخل خودرو را کشف کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان یزد گفت: متهمان در بازجویی های خود تاکنون به 40 فقره سرقت داخل خودرو در محدوده "خیابان کاشانی" شهر یزد اعتراف و تمامی مالباختگان این پرونده نیز شناسایی و با قرار قانونی مناسب، روانه زندان شدند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا