حضور گروه پیشگامان در نمایشگاه تله کام 2011

مدیر روابط عمومی گروه پیشگامان از حضور این گروه وشرکت های مرتبط با صنعت مخابراتی کشور در دوازدهمین نمایشگاه تله کام ایران خبر داد.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان، سید امیر حسین حاتمی نسب با اعلام اینکه گروه پیشگامان بر خلاف سال های گذشته مهمترین حضور نمایشگاهی خود را نمایشگاه تله کام قرارداد گفت: در سال گذشته این گروه تمرکز خود را بر نمایشگاه الکامپ قرار داده بود و در کنار آن به مباحث نمایشگاه تله کام می پرداخت این در حالی است که این گروه عمده فعالیت نمایشگاهی خود در ایران را در نمایشگاه تله کام 2011 متمرکز کرده است.

وی افزود: برای نخستین بار شرکت ارتباطات زیرساخت کلیه شرکت های همکار خود را در یک سالن گرد هم جمع کرده است و با برنامه ریزی های صورت گرفته گروه پیشگامان به همراه هشت شرکت دیگر در سالن شماره 10 نمایشگاه حضور خواهند داشت.

حاتمی نسب خاطرنشان کرد: از مجموع شرکت های عضو گروه، سه شرکت در تله کام فعالیت خواهند داشت که شرکت های پیشگامان محتوی گستر، توسعه ارتباطات و کویر آسیا از این جمله هستند.

وی عرضه محصولات و خدمات مختلف این شرکت را یادآور شد و گفت در طول مدت نمایشگاه این گروه عرضه خاص برخی خدمات خود مانند اینترنت پرسرعت، تلفن بین المللی، خدمات ارزش افزوده آن و ... را در دستور کار قرار داده است.

مدیر روابط عمومی گروه پیشگامان با اشاره به حضور مدیران و صاحب نظران مختلف در این نمایشگاه یادآور شد: غرفه این گروه هر روز میزبان شخصیت ها و صاحب نظران عرصه مخابرات و ارتباطات خواهد بود.

وی به برگزاری دوره های آموزشی در نمایشگاه تله کام اشاره کرد وگفت: گروه پیشگامان چهار دوره در زمینه های مختلف را با حضور علاقه مندان و صاحب نظران برگزار می کنند که می توان به برگزاری دوره استاندارسازی و ISMS و دوره امنیت شبکه ، دوره آموزشی شناسایی از طریق امواج رادیویی، دوره آموزشی عملیات امن در طول برگزاری نمایشگاه اشاره کرد.

حاتمی نسب خاطرنشان کرد: صفحه ویژه اخبار تله کام در پرتال گروه پیشگامان راه اندازی شده است که در طول مدت نمایشگاه اخبار این نمایشگاه را منتشر خواهد کرد.

وی به انتشار ویژه نامه ماهنامه مهندسی ارتباطات در نمایشگاه تله کام اشاره کرد وگفت: این ویژه نامه در تیراژ بسیار گسترده برای نمایشگاه توزیع خواهد شد این در حالی است که ماهنامه مهندسی ارتباطات در طول برگزاری تله کام به صورت روزنامه هر روز منتشر و اخبار و رویدادهای این رخداد مخابراتی کشور را منعکس می کند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا