گروه پیشگامان حامی اصلی تیم ملی فوتسال ایران در برابر کرواسی

 

مدیر روابط عمومی گروه پیشگامان گفت: این گروه تعاونی حامی اصلی تیم ملی فوتسال ایران در دیدار دوستانه این تیم مقابل کرواسی است.

به گزارش روابط عمومی گروه پیشگامان، سید امیر حسین حاتمی نسب با اعلام این خبر گفت: این گروه تعاونی که به عنوان بزرگترین گروه تعاونی فناوری اطلاعات کشور در حال فعالیت است از تیم ملی در این دیدار حمایت می کند.

وی افزود: با توجه به حساسیت و اهمیت برگزاری این دیدار در استان یزد، گروه پیشگامان تصمیم گرفت به عنوان حامی اصلی تیم ملی کشورمان ایفای نقش کند.

حاتمی نسب در عین حال ابراز امیدواری کرد: با توجه به برگزاری دو دیدار این تیم ها در یزد این مسابقات با استقبال خوب مردم ورزش دوست استان مواجه گردد.

این در حالی است که فرماندار یزد گفت: میزبانی مسابقه میان تیم های ملی فوتسال ایران و كرواسی باید بنحو شایسته در یزد برگزار شود.

عزیزالله سیفی در جلسه هماهنگی و برنامه ریزی این رویداد مهم ورزشی در یزد افزود: همه ادارات و نهادهای مرتبط باید همكاری لازم را با هیات فوتبال داشته باشند.

وی اضافه كرد: میزبانی شایسته این مسابقه می تواند نشان دهنده توانایی و ظرفیت خوب استان یزد در میزبانی مسابقات آینده باشد .

سیفی با یادآوری برگزاری مسابقه تیم های ملی فوتسال ایران و بلژیك در سال گذشته در یزد افزود: بدون شك میزبانی شایسته گذشته استان در آن مسابقه ، عاملی برای واگذاری این مسابقات معتبر به یزد شده است .

فرماندار یزد تاكید كرد: برگزاری مسابقات ملی و بین المللی در سطح استان یزد در ارتقای ورزش و رشته فوتبال و فوتسال بسیار موثر است .

گفتنی است رئیس هیات فوتبال استان یزد نیز از نهایی شدن اسامی بازیکنان تیم ملی فوتسال کشورمان در این دیدار خبر داد.

وی گفت: از سوی كادر فنی ، 16 بازیكن تیم ملی فوتسال بزرگسالان ایران برای انجام دو مسابقه دوستانه در مقابل تیم ملی كرواسی مشخص شدند.

محمدمهدی فرهنگ دوست  افزود: این بازیكنان شامل   امیدابراری نیا ، علیرضا صمیمی ، مجید لطیفی ، حمید احمدی ، مصطفی ظریفیان ، علی اصغر حسن زاده ، سجاد بندی سعدی ، حمیدرضا یوسفی ، محمد طاهری ، بابك سهرابی ، حسین طیبی ، مهدی جاوید ، مسعود دانشور ، وحید شمسایی ، مجید كوهستانی و افشین كاظمی هستند .

وی اضافه كرد: تیم های ملی فوتسال ایران و كرواسی در روز یكشنبه و دوشنبه ششم و هفتم آذرماه امسال به ترتیب در ساعت های 17 و 30 و 14 در سالن شهید حاج مهدی ( شاهدیه یزد ) با هم مسابقه خواهند داشت .

فرهنگ دوست خاطر نشان كرد: بلیط تماشای این دو مسابقه تداركاتی در محل سالن شاهدیه و همچنین ورزشگاه شهید نصیری ، شهید پاكنژاد و برخی از كیوسك های مطبوعاتی به فروش می رسد

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا