تجلیل از منتخبین جشنواره در مراسم "تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر" توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری در هفته پژوهش در تهران

یزدفردا، منیره زارع زاده خبرنگار علمی و فناوری/  دبیر دهمین جشنواره ملی ایده های برتر از برگزاری این جشنواره 23 آذرماه جاری همزمان با هفته پژوهش به میزبانی پارک علم و فناوری یزد و همچنین برگزاری نمایشگاه ملی ابتکارات و اختراعات از 20الی 22 آذرماه خبر داد و افزود: ایده پردازان می توانند تا  30 آبان ماه جاری ایده های خود را در سایت www.best-idea.ir ثبت نمایند.

 دکتر سیدابوالفضل شاهزاده فاضلی دبیر دهمین جشنواره ملی ایده های برتر در گفت و گو با خبرنگار  یزدفردا ضمن بیان مطلب فوق  تصریح کرد: همزمان با دریافت ایده ها بیش از 160 داور از سراسر کشور به صورت همزمان به داوری ایده می پردازند.

شاهزاده فاضلی خاطرنشان کرد: تا اکنون بیشترین ایده های رسیده از گروه مکانیک، انرژی های نو و هوافضا و کمترین ایده های دریافتی از رشته مواد، متالوژی و معدن بوده است.

دبیر دهمین جشنواره ملی ایده های برتر با اشاره به مقاطع ایده پردازان جهت ثبت ایده عنوان داشت: در سال جاری بیشترین ایده های ثبت شده تاکنون از طرف ایده پردازان مقطع تحصیلی کارشناسی بوده است.

 

دکتر شاهزاده فاضلی ضمن اشاره به تجلیل از برگزیدگان در این جشنواره ملی تصریح کرد: علاوه برتجلیل ازتعدادی ازمنتخبین جشنواره در مراسم تقدیر از پژوهشگران و فناوران برتر توسط وزارت علوم تحقیقات و فناوری در هفته پژوهش در تهران و تقدیر از مابقی برگزیدگان در روز جشنواره در یزد، به منظور تشویق دانش آموزان در مقاطع تحصیلی ابتدایی، راهنمایی و دبیرستان در این دوره از جشنواره نفرات برتر و ایده های ویژه از گروه های رده سنی 12-7 سال و رده سنی 18-13 سال به صورت ویژه در مراسم اختتامیه در 23 آذر تجلیل خواهدشد.  

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا