در نشست عصر نیز نتیجه جلسه صبح به اطلاع رسید و برهمین اساس کمیته جامعه روحانیت توصیه کرد تا پایان روز جمعه خروجی واحد ائتلاف 5گانه معرفی شده و در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند.

خروجی نهایی ائتلاف ۵گانه اصولگرایان از میان منوچهر متکی و محمدرضا باهنر انتخاب خواهد بود.
 
مسعود حکیم جوادی عضو دبیرخانه ائتلاف 5گانه در گفت‌وگو با فارس با اشاره به نشست صبح چهارشنبه اعضای ائتلاف اکثریت اظهار داشت: در نشست صبح چهارشنبه با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که دو تن از اعضای ائتلاف بیشترین آرا را به خود اختصاص داده‌اند و از این‌رو احتمالاً سه نفر دیگر به رقابت انتخاباتی ادامه ندهند.
 
حکیم جوادی در ادامه به برگزاری جلسه عصر این ائتلاف با کمیته ویژه جامعه روحانیت اشاره کرد و افزود:‌ در نشست عصر نیز نتیجه جلسه صبح به اطلاع رسید و برهمین اساس کمیته جامعه روحانیت توصیه کرد تا پایان روز جمعه خروجی واحد ائتلاف 5گانه معرفی شده و در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند.
 
عضو دبیرخانه ائتلاف اکثریت در پایان خاطرنشان کرد: یکی از اعضای ائتلاف پیشنهاد تعیین خروجی نهایی ائتلاف 5گانه را براساس حکمیت مطرح کرد که با توجه به چارچوب توافق شده قبلی مورد تصویب قرار نگرفت.

لازم به ذکر است اعضای این ائتلاف عبارتند از  ابوترابی، پورمحمدی، آل اسحاق، باهنر و متکی با احتساب این خبر کعنای آن حذف حتمی افرادی همچون ابوترابی  و پورمحمدی از گردونه انتخابات است.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا