تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۳


 
 

 

تولید جگوار لندرور در چین

یزدفردا:منابع نزدیک به جگوارلندرور می‌گویند تولید دو شاسی‌بلند ایووک و لندرور فری‌لندر به زودی در کارخانه جدید خودروساز لوکس بریتانیایی آغاز خواهد شد.

به گزارش دنیای خودرو، جگوار لندرور خود هفته گذشته از تولید خودروهایی تازه با همکاری شریک چینی‌اش، گروه خودروسازی چری، در کارخانه‌اش در جنوب شهر چانگشو خبر داده بود. 
جگوار لندرور به این ترتیب قصد دارد حضورش در بازار شاسی‌بلندهای چین را افزایش دهد. در ماه مه فروش این خودروها با جهشی ۴۱ درصدی در چین به ۳۱۹ هزار و ۲۰۰ دستگاه رسید. 
به گزارش دنیای اقتصاد، فروش جگوار لندرور هم در این ماه ۵۳ درصد افزایش یافت و به ۱۰ هزار و ۸۸۰ دستگاه رسید. خودروساز بریتانیایی در پنج ماه نخست امسال هم شاهد رشد ۴۶ درصدی فروش خودروهایش در این کشور بود و در این مدت نزدیک به ۵۱ هزار خودرو را به فروش رسانده است.

 

 

تاریخ انتشار: ۱۳ تیر ۱۳۹۳


 
 
 

 

اعلام شرایط پیش فروش پیکاپ ریچ دو کابین / تیرماه ۹۳

پارس خودرویی که تا به امروز خودروهایی مانند رنو مگان، ماکسیما و مورانو را به بازار عرضه کرده بود،حال در سال ۹۳ تصمیم دارد پیکاپ جدید چینی را راهی بازار بکند

دنیای خودرو پارس خودرویی که تا به امروز خودروهای مشهوری مانند رنو مگان، نیسان ماکسیما و نیسان مورانو را به بازار عرضه کرده بود، حال در سال ۹۳ تصمیم دارد یک پیکاپ جدید چینی را راهی بازار بکند به نام ریچ (Rich) .

پیکاپ ریچ دو کابین

پیکاپ ریچ دو کابین


در حقیقت ریچ محصول شرکت دانگ فنگ (Dongfeng) چین می باشد که تحت لیسانس نیسان این خودرو را به خط تولید رسانده است.

پیکاپ ریچ با یک پیشرانه ۲.۴ لیتری عرضه خواهد شد که می تواند حدود ۱۳۶ اسب بخار را تولید کند. این نیرو به کمک گیربکس ۵ سرعته دستی می تواند به هر چهار چرخ (۴WD) و یا چرخ های عقب (RWD) منتقل شود. همچنین باید گفت ۶۰ لیتری که در باک پیکاپ جدید پارس خودرو جای می گیرد، با مصرفی بین ۱۰ تا ۱۰.۴ لیتر در هر ۱۰۰ کیلومتر مصرف می شود.

پیکاپ ریچ دو کابین

پیکاپ ریچ دو کابین



از دیگر امکاناتی که روی این خودرو نصب می شود می توان به شیشه های بالابر برقی، سیستم صوتی با قابلیت پخش CD، ترمزهای ABS، سنسور عقب و روکش چرمی صندلی ها اشاره کرد.

شرایط فروش به شرح زیر می باشد :

جهت دیدن عکس در اندازه بزرگتر روی آن کلیک کنید 

شرایط فروش پیکاپ ریچ دو کابین پارس خودرو

شرایط فروش پیکاپ ریچ دو کابین پارس خودرو


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا