یزدفردا:

تاریخ انتشار: ۲۸ شهریور ۱۳۹۴

 


 

 
 
 

 

علل وقوع تصادفات جاده ای در شهریور

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا، سرعت و سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ بیشترین تخلفات شهریور پارسال در جاده های برون شهری بوده است.
علل وقوع تصادفات جاده ای در شهریور

سرهنگ کرمی اسد درباره علت وقوع تصادفات در شهریور، افزود: برابر آمارها میزان تخلفات درون شهری در شهریور سال گذشته ۲۹ درصد و برون شهری حدود ۱۶ درصد افزایش داشت.

وی با اشاره به اینکه بیشترین تخلفات درونشهری طی شهریور ۹۳ در استان های تهران، خراسان رضوی، اصفهان، فارس و مازندران ثبت شده است، افزود: در عین حال بیشترین تخلفات برونشهری نیز در این مدت در استان های فارس، اصفهان، خراسان رضوی، قزوین و خوزستان بوده است.

رئیس مرکز اجرائیات پلیس راهور ناجا با اشاره به رشد ۳۲ درصدی تخلفات حادثه ساز در شهریور سال گذشته افزود : بیشترین تخلفات حادثه ساز در این مدت در استان های تهران، خوزستان، گیلان، فارس و کردستان ثبت شده است.

وی به مهمترین تخلفات ثبت شده در شهریور ماه پارسال اشاره کرد و گفت: عدم استفاده از کمربند ایمنی، توقف در محل ممنوع و تخطی از سرعت مجاز مهمترین تخلفات درونشهری و سرعت و سبقت غیرمجاز و تجاوز به چپ مهمترین تخلفات برونشهری در این مدت بوده است.

 


 

 

 

تاریخ انتشار: ۲۷ شهریور ۱۳۹۴ -

 


 

 
 
 

 

مشخص شدن نفرات برتر مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور

مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور روز جمعه با شناخت نفرات برتر در رده های سنی مختلف به پایان رسی
مشخص شدن نفرات برتر مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور

ششمین دوره مسابقات کارتینگ قهرمانی کشور امروز جمعه ۲۷ شهریورماه با حضور ۳۱ راننده از سراسر کشور به سبک مسابقات جهانی در چهار کلاس Junior (نوجوانان)، Senior (جوانان)، DD2 (کارت های دنده ای) و Master (بالای ۳۵ سال) در مجموعه کارتینگ آزادی برگزار شد.

در این دوره از مسابقات که با استقبال کم نظیر علاقه مندان روبرو شد سیدفرهاد موسوی، سعید صادقی و علی وحیدی در کلاس DD2، آتنا بابایی، دنیا موسوی و متین چیت ساز در کلاس Junior، سیدفرهاد موسوی، پوریا زرافروز و میلاد شاه مرادی در کلاس Senior ، بهادر شاکری، مهدی سپهری، علیرضا پورخسروی در کلاس Master، به ترتیب به مقام های اول تا سوم دست یافتند.

 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا