یزدفردا:تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴-عکس/ تصادف میلیاردی بنز و بی ام و در تهران

 

این تصاویر مربوط به تصادف گرانقیمت یک دستگاه خودرو ه”بی او و” و یک دستگاه “مرسدس بنز” است که در خیابان شریعتی تهران اتفاق افتاد.

 

resized_1233490_718 resized_1233488_554 resized_1233489_646 resized_1233491_530 resized_1233487_499


تاریخ انتشار: ۳۰ شهریور ۱۳۹۴-مرسدس به دنبال ارائه سرویس تاکسی بدون راننده است

ژاتسه باور دارد که محصولات اجرایی این حوضه راه طولانی برای عملی شدن در پیش دارند، اما چشم‌انداز این کار را می‌بیند که این خدمات، فعالیت car2go شرکت دایملر را با قدرت پشتیبانی می‌کند
  مرسدس در حال توسعه سامانه خودمختار خودش است. طبق گفته‌های دایتر ژاتسه، مدیراجرایی کمپانی دایملر،  این تولید کننده اتومبیل آلمانی معتقد است که بازار کسانی که می‌خواهند ماشین‌های لوکس و شیک سوار شوند و از خدمات با کیفیت بهره‌مند ببرند، ولی قصد خرید ماشین را ندراند، روند رو به رشدی دارد.
مرسدس به دنبال ارائه سرویس تاکسی بدون راننده است

مرسدس به دنبال ارائه سرویس تاکسی بدون راننده است

ژاتسه باور دارد که محصولات اجرایی این حوضه راه طولانی برای عملی شدن در پیش دارند، اما چشم‌انداز این کار را می‌بیند که این خدمات، فعالیت car2go شرکت دایملر را با قدرت پشتیبانی می‌کند.

car2go سیستم شناور اشتراک گذاری ماشین است که ماشین‌هایی که در نقاط مختلف شهر قرار دارند را مردم با هم به اشتراک می‌گذارند.

حال تصور کنید که اتومبیل به صورت اتوماتیک شما را بیابد،‌ و از آن هیجان‌انگیزتر اینکه car2go بر اساس تقویم کاری شما خودبه‌خود شما را بیابد.

دایلمر به همراه مرسدس در زمینه ماشین‌های خودرانش در گذشته همکاری‌های زیادی داشته‌اند. همچنین دایلمر صاحب نرم‌افزار تاکسی‌یاب MyTaxi است ویکی از اعضای کنسیرسیوم صنعتی است که امسال نقشه Here نوکیا را به ارزش ۳ میلیارد دلار خریداری نموده‌اند. به راحتی می‌توان دید که ترکیب تمام این ویژگی‌ها چه امکانات خیره‌کننده‌ای را برای آینده به ارمغان می‌آورد.

اگر مرسدس بخواهد در این زمینه با قدرت وارد شود، رقابت سختی با Uber خواهد داشت. Uber پروژه ماشین خودرانش را بهمن سال قبل راه‌اندازی کرد. علاوه بر آن، شرکت‌های بزرگ دیگری مانند گوگل، BMW و شرکت چینی Baidu نیز سرمایه‌گذاری‌های عظیمی در این بخش انجام داده‌اند.  

بعضی از صاحب‌نظران در این زمینه معتقند که سال ۱۴۰۴ زمان مناسبی برای عرضه ماشین‌های خودرانش است و می‌توانند وارد جاده‌ها شوند.

 

منبع : theverge

 


 


 

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا