یزدفردا :سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان یزد با اشاره به نشست مشترک اخیر شورای ائتلاف اصولگرایان استان از انتخاب "حاج عباس دهقان" مشاور سابق ایثارگران استانداری به عنوان دبیر ستاد انتخاباتی این شورا خبر داد.

وی دهقان  را یکی از ایثارگران پرافتخار و با سابقه درخشان استان معرفی کرد و گفت: ساماندهی و انسجام ستادهای انتخاباتی اصولگرایان در استان یزد از مهمترین وظایف این ستاد می باشد.
"مهران فاطمی" با اشاره به برگزاری جلسات منسجم شورای ائتلاف اصولگرایان در استان یزد گفت: جلسات شورا با قوت و قدرت برگزار می شود و همفکری ،همدلی ،همراهی و همکاری بسیار خوبی در بین اعضای این شورا شکل گرفته که به طور قطع نتایج بسیار مبارک و مثبتی در بر خواهد داشت.
وی افزود: این ائتلاف باعث ایجاد شور، نشاط و امید درجبهه انقلاب اسلامی و ناامیدی بدخواهان خواهد شد و همین موضوع زمینه ساز آن شده است که عده ای از مخالفان برای امیدبخشی به بدنه خود دست به شایعه سازی علیه نیروهای ارزشی در جهت متفرق نشان دادن اصولگرایان بزنند که تخریب ها و تیترهای کذایی سایتها و شبکه های مجازی آنان گواهی بر این مدعا می باشد .
فاطمی تاکید کرد: اخبار شورا از مسیر مشخص خود منتشر خواهد شد و مردم شریف و بزرگوار و با بصیرت استان به شایعات بی اساس توجهی ننمایند.
سخنگوی شورای ائتلاف اصولگرایان استان یزد افزود: قانون مداری و رعایت اخلاق انتخاباتی دو اصل مهمی است که اگر مبنای فعالیتهای انتخاباتی گروهها و تشکلهای مختلف سیاسی قرار گیرد قطعا شاهد برگزاری یک انتخابات پرشور و با حضور حداکثری مردم هستیم.
وی افزود: این امر قطعا موجب حفظ و تقویت هر چه بیشتر همبستگی و انسجام ملی و نا امیدی دشمنان قسم خوررده نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.
  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا