اعضاي هيأت مديره انجمن علمي فرهنگيان با فرماندار يزد ديدار كردند.

به گزارش روابط عمومي فرمانداري يزد، " محمود شاكري شمسي " در اين ديدار با تبريك ايام الله دهه فجر و سي و هفتمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي اظهار داشت: فراهم نمودن بستر مشاركت به معناي واقعي در عرصه هاي مختلف از بركات انقلاب اسلامي است.

فرماندار يزد با اعلام اينكه دولت تدبير و اميد در صدد توسعه و گسترش تشكل ها و سازمان هاي مردم نهاد است افزود: از مهمترين اولويت هاي شهرستان يزد، حمايت و پشتيباني از تشكل هاي غير دولتي است، زيرا معتقديم با استفاده از ظرفيت هاي اين تشكل ها مي توان اقدامات مناسبي در راستاي رفع مسائل و مشكلات مردم صورت گيرد.

وي خواستار استفاده از نظرات صاحب نظران و متخصصان شد و تصريح كرد: انجمن علمي فرهنگيان به عنوان نهادي مردمي استكه از صاحب نظران، كارشناسان و افراد برجسته فرهنگي و علمي تشكيل شده ، لذا بايد جلسات آن بر پايه نقد، ارائه نظرات كارشناسي، خردجمعي و تضارب آرا و گفتگو باشد.

رئيس شوراي آموزش و پرورش شهرستان يزد اضافه كرد: مشارکت مردم به معنای واقعی یعنی حضور و مشارکت در تصمیم گیری ها، اجرای طرح ها و پروژه ها و نظارت بر امور مي باشد.

فرماندار يزد بر تهيه و تدوين نقشه راه براساس اهداف تعيين شده تأكيد كرد و افزود:  هر اقدامي براساس برنامه و با توجه به اولويت ها بايد صورت پذيرد، چرا كه اگر سازمان و يا تشكلي برنامه نداشته باشد در رسيدن به اهداف و چشم انداز خود دور خواهد ماند.

" شاكري شمسي " در پايان ابراز داشت: فرمانداري يزد آماده همكاري با تشكل هاي غيردولتي در زمينه هماهنگي بين بخشي ما بين ادارات و نهادهاي شهرستان با اين تشكل ها مي باشد.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا